Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آبان 25, 1400

گران‌ ترین کت‌ شلوارهای مردانه در جهان


گران‌ ترین کت‌ شلوارها مردانه در جهان متعلق به افراد مشهور و بسیار ثروتمند است. کت و شلوارهایی که افراد مشهور، تجار موفق و رهبران سیاسی استفاده می‌کنند، ممکن است قیمتی بیش از خودروهای معمولی و حتی بعضی وقت‌ها بیشتر از خانۀ شما داشته باشند.

مطمئنا، مردها بیشتر بر طبق نظرات همسران و پارتنرهای خود در مورد لباس‌ها و کت شلوار های خود هزینه می‌کنند. اما این کت شلوارها خیلی گران‌تر از سایر لباس‌ها، از جمله لباس‌های مجالس رقص هستند که نحوه رسیدگی و پاکسازی آنها نیز بسیار خاص است.

در حقیقت، قیمت این کت‌ شلوارهای پرهزینه تقریباً به یک میلیون دلار می‌رسد. با وجود همۀ این موارد، گران‌ترین کت شلوارهای مردانه در دنیا در زیر گرد هم آمده‌اند.

پنج کت‌ شلوار مردانه در دنیا با گران‌ترین قیمت

سری دایموند استوارت هیوز (Stuart Hughes diamond edition) با قیمت ۸۹۲۵۰۰ دلار

گران ترین کت شلوارها مردانه در جهان - رانژ

این کت ‌شلوار در صدر فهرست گران ‌ترین کت شلوارها در جهان قرار دارد. استوارت هیوز یک طراح معروف کالاهای لوکس از لیورپول در بریتانیا است. رنگ کت و شلوار برای این خیاط بسیار اهمیت دارد. او و یک خیاط معروف دیگر به نام ریچارد جوولز از منچستر برای طراحی سه دست کت‌ شلوار خاکستری‌تیره با یکدیگر هم‌کاری کردند.

دوخت این اثر هنری تقریبا هزار ساعت زمان برده و کت آن دارای حدود پانصد الماس است.

این کت‌ شلوار معادل دویست و چهل و پنج کارتن الماس بوده و نمونۀ نهایی از تجمل است و از پشم، ابریشم و کشمیر (Cashmere) ساخته شده‌است. تمامی این جزئیات ساختاری، قیمت زیاد این لباس را بازگو می‌کنند.

الکساندر آموسو سفارشی وانکیش ۲ با قیمت ۱۰۲۰۰۰ دلار ( Alexander Amosu Vanquish II )

گران ترین کت شلوارها مردانه در جهان - رانژ

تخصص آموسو تنها در لباس‌های مردانه نبوده و یک کارآفرین کالای لوکس نیز است. به‌طوری‌که، بعضی از گران‌‌قیمت‌ترین کت ‌شلوارهای مردانه را در دنیا طراحی کرده و دوخته‌اند.

این کت‌ شلوار گران‌قیمت یک نمونه عالی از هر دوی این استعدادها بوده و از گران‌ترین پشم‌ها و پارچه ویکونا (شترچه) ساخته شده‌است. فلیس ویکونا نماد تجمل بوده و از خویشاوندان نزدیک لاما و بومی پرو است و در مناطق کوهستانی سرد کوه‌های آند زندگی می‌کند.

ویکونا از پشم گرم و نرم ساخته شده است و به ابریشم دنیای جدید معروف بوده و کل عرضۀ جهانی آن تنها دوازده تن در سال است؛ پس جای تعجب نیست که قیمت آن بیشتر از طلا باشد!

سفارشی وانکیش ۲ برای یک خریدار ناشناس دوخته شده‌بود و در یک کامیون زره‌پوش تحویل داده شد. همان طور که قابل حدس است، دکمه‌ها همه از طلای ۹ عیار و جواهر الماس بوده و ارزش یک ثروت نسبتا کوچک را داشتند.

دورموئیل وانکیش ۲ با قیمت ۹۵۰۰۰ دلار (dormeuil vanquish 2)

گران ترین کت شلوارها مردانه در جهان - رانژ

دورموئیل یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین پارچه‌های دنیا بوده و تهیه‌کنندۀ آن بریتانیایی است.

این کت ‌شلوار بسیار زیبا از پارچۀ وانکیش ۲ که ترکیبی از سه نوع پشم نادر پشمینا از هند، کیویت و ویکونا می باشد، ساخته شده‌است.

دورموئیل کت ‌شلوار وانکیش ۲ را در افتتاحیه شعبۀ خود در هند به نمایش گذاشت. هر متر از پارچۀ این لباس به تنهایی حدود سه هزار پوند قیمت دارد. کافی است برای خرید یک دست کت ‌شلوار حدود ده هزار پوند انگلستان هزینه کنید!

دورموئیل تقریبا به مدت دویست سال است که خدمات خود را به ثروتمندان و پادشاهان ارائه می‌دهد.

این شرکت جزئیات مشتریان خود را محرمانه نگه می‌دارد، به طوری که هیچ‌کس نمی‌داند چه کسی کت‌ شلوار آن‌ها را خریداری کرده‌است. این طراحی خاص توسط شخص رئیس شرکت ایجاد شده است.

ویلیام وستمانکوت اولتیمات بیسکوپ با قیمت ۷۵۰۰۰ دلار (William Westmancott)

گران ترین کت شلوارها مردانه در جهان - رانژ

این طراحی زیبا دومین کت ‌شلوار ارزان در این لیست است.

ویلیام وستمانکوت خیاط ساویل لو بیسکوپ است و گران‌ترین خیاط در بریتانیا است. وستمانکوت برای مایکل جکسون، خانواده سلطنتی بریتانیا و سلطان عمان لباس تهیه کرده‌است.

کت شلوار اولتیمات بیسکوپ به‌دلیل بسیاری از دلایل گران‌قیمت هستند. برای مثال، این لباس، به جای دو تکه، از سه یا چهار قطعه تشکیل شده‌است که هر کدام در مدت زمان بیش از دویست ساعت طراحی، خیاطی و تکمیل شده‌اند.

این کت‌ شلوارها از پارچه بسیار سبک‌وزن ساخته شده‌اند و در اوایل برای افراد معروف خاورمیانه و روسیه طراحی شده بودند.

بریونی ونکیش ۳ با قیمت ۴۳۰۰۰ دلار (brioni vanquish iii)

گران ترین کت شلوارها مردانه در جهان - رانژ

گزینۀ محبوب برای من درمیان گران‌ترین کت شلوارهای مردانه در دنیا به این برند اختصاص دارد. قیمت بریونی ونکیش ۲، ۴۳,۰۰۰ دلار است. به بیان دیگر، این هزینه را در قبال برش خیاط پرداخت می‌کنید.

بریونی یک مزون متعلق به سبک ایتالیایی است که در سال ۱۹۴۵ تاسیس شد. کت ‌شلوار منحصر به فرد این مزون از پارچه لوکس بریتانیایی ونکیش ۱۱ دوخته شده‌است.

بریونی شناخته‌شده‌ترین برند لباس طراحی شدۀ مردانه در سراسر جهان است. کت و شلوار قدرت (strong) طرح اصلی آن‌ بود که ویژگی اصلی آن طرح کت با شانه و سینۀ عریض است.

لباس‌های بریونی در کارخانۀ این شرکت در ایتالیا با دست دوخته‌ می‌شوند و به صورت یک لباس معمولی با بیش از سی قطعه جزئیات، شامل یقه‌های از جنس پارچه کشمیر و دکمه ها دوباره دوخته شده اند.

شعار بریونی همواره از نوع خود بودن است و قطعا به این ادعا ادامه خواهد داد. این برند از پارچه‌های لوکس ویژه و خدماتی استفاده می‌کنند که اغلب برندهای لوکس دیگر قادر به تحقق آن نیستند.

برای مثال، کت بریونی ونکیش ۲ از ترکیب نادری از فیبرهای  طبیعی دوخته شده‌ است. کت شلوارهای sheer elitism دارای صد و پنجاه عدد از هر خط هستند.

این شرکت همچنین می‌کوشد تا کت ‌شلوارهایی را برای جوانان تهیه کند. برای مثال، بریونی، سناتو که یک دست کت‌ شلوار محبوب در میان جوانان بوده و برشی باریک و بدون پلیسه در شلوار است را عرضه کرده است.

برندهای گران ترین کت شلوارها که می‌توانید در نظر بگیرید.

سبک لباس و قیمت کت شلوارها همواره در طول زمان متغیر بوده است. در حالی که برخی از برندها در طول زمان محو شده‌اند، بسیاری که لوکس و گران‌قیمت بودند، به درخشش خود ادامه داده و جذابیت و ماندگاری را با زیرکی خود به ارمغان آوردند.

به خاطر داشته باشید که لیست زیر مختص مواردی خاص نبوده و فقط یک انتخاب شخصی از برندهای محبوب من است.

تام فورد

وقتی نوبت به کت ‌شلوار مردانه می‌رسد، تام فورد استاد طراحی است. کت شلوار تام فورد همیشه گامی به جلو در دنیای مد محسوب می‌شود؛ به طوری‌که مخالفت با آن غیرممکن است.

تام فورد نام تجاری منحصر به فرد و برندی مشهور است، اما قیمت آن بسیار گران است. بیشتر کت ‌شلوارهای آماده ( RTW ) بیش از ۵ هزار دلار هزینه دارند که بیشتر از هزینۀ آماده‌سازی یک کت ( MTM ) سفارشی است.

ارمندیگیلدو زگنا (Ermenegildo Zegna)

این برند که با نام زگنا شناخته می‌شود یکی از بهترین و گران‌ترین کت ‌شلوارهای مردانه را در سال‌های اخیر تولید کرده ‌است.

قیمت آن از ۴ هزار دلار تا ۵ هزار دلار متغیر است، اما با درنظر گرفتن تهیۀ پارچه توسط خود زگنا، قیمت منصفانه‌ای است.

برادران بروکس

کت شلوار برادران بروکس حدود ۲ هزار و پانصد دلار قیمت دارد. برادران بروکس سابقه‌ای طولانی در دوخت لباس برای رئیس جمهورهای آمریکا را دارند و یک برند بسیار مورد احترام هستند.

بریونی

امروزه برند بریونی در حال محبوب شدن است، زیرا ستاره‌های بیشتری در هالیوود در حال پوشیدن لباس‌های این برند هستند.

این برند ایتالیایی در حال دوخت برخی کت شلوارهای رسمی خوبی بوده که هریک از آن‌ها برای شما ۶ هزار تا ۱۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت. این برند انتخابی عالی برای مردانی است که می‌خواهند بهترین‌ها را بپوشند.

جورجیو آرمانی

کت‌شلوارهای آرمانی لباس مناسبی برای هر مردی هستند. این برند توسط شخصیت پویای جورجیو آرمانی در سال ۱۹۷۵ ساخته شده‌ و از آن زمان تا کنون به شکل صنعت مد درآمده است.

شما می‌توانید یک ست کت‌شلوار آرمانی را با قیمت ۳ هزار دلار که قیمتی عادلانه برای چنین اثر منحصربه فردی است را خریداری کنید. توجه این برند به طراحی و دوخت لباس‌های مدرن بسیار حیرت‌انگیز است.

چه چیزی تفاوت را ایجاد می‌کند؟

بنابراین، چه چیزی این لباس‌ها را اینقدر گران می‌کند؟ اول این که، این کت‌ شلوارها سفارشی هستند. به بیان دیگر، این لباس‌ها به‌صورت آماده و حاضری نیستند که بتوانید از فروشگاه‌های لباس‌های محلی خود خریداری کنید.

اگر یکی از این اثرهای هنری را می‌خواهید، باید سفارش مخصوص آن را به یک خیاط درجه یک بدهید.

سپس همۀ جزئیات لازم جهت دوخت در مکانی مناسب و به‌طور دقیق اندازه‌گیری خواهد شد. همچنین، شما در مورد این موضوع با خیاط خود بحث خواهید کرد که چه مواد، برش، رنگ و سبکی را می‌خواهید و تنها زمانی که همۀ این موارد مورد توافق قرار گیرد، یک الگوی فردی خاص برای شما بریده می‌شود.

آیا کت‌ شلوارهای گران‌قیمت ارزش چنین هزینه‌ای را دارند؟

خرید یک لباس سفارشی شامل چندین جلسۀ مناسب برای تضمین تناسب با کیفیت بالای آن است و محصول نهایی دقیقا مطابق با نوع بدن شما خواهد بود.

از گردن کوتاه و شانه‌های شیب‌دار تا کمر باریک یا بزرگ، هیچ مانعی برای دوخت وجود ندارد و می‌توانید مطمئن باشید که لباس سفارشی شما در تطابق کامل با شما خواهد بود.

بسیاری از این کت‌ شلوارهای گران‌قیمت به‌صورت آثار هنری در نظر گرفته می‌شوند. آن‌ها ابتدا طراحی و سپس به صورت قطعاتی درکنارهم دوخته می‌شوند. بعضی از این لباس‌ها به صدها ساعت زمان نیاز دارند تا کامل شوند.

فرآیند دقیق شامل طراحی‌، دوخت، برش و تزئینات نهایی کت‌شلوار سفارشی شما است.

همه‌چیز براساس پارچه است.

پارچه‌های با کیفیت بالا کلید دوخت لباس‌های گران هستند. در واقع این لباس‌ها از بهترین و زیباترین پارچه‌های جهان که از نقاط مختلف و دور دنیا تهیه شده‌اند، دوخته می‌شوند.

برخی از آن‌ها از کیویت ساخته شده‌اند، به عنوان مثال آن‌هایی که دارای پشم داخلی ماسکوکس هستند. این الیاف با ارزش تهیه‌شده از پرو، نرم‌تر از کشمیر و گرم‌تر از پشم هستند.

در نوع دیگری، پارچه‌های دیگری با پارچه‌های پشمی و ابریشمی ترکیب می‌شوند. این پارچه هم سبک و هم گرم بوده و نیز بسیار زیبا است. لباس‌های پشمی، کشمیری، ابریشمی و بروکادی همگی برای تولید این آثار ظریف استفاده می‌شوند.

در نهایت، لباس‌ها با مجموعۀ وسیعی از تزئینات و جزئیات بوجود می‌آیند. نحوۀ طراحی و دوخت‌دستی باکیفیت این کت‌ شلوارها هنجارهای تهیۀ آن‌ها هستند. دکمه‌ها بسته به نیازهای مشتری ممکن است از جنس طلا یا سنگ‌های قیمتی باشند.

گران‌ترین لباس‌ها از پشم، کشمیر و ابریشم دوخته شده‌اند و دقیقا همان چیزی هستند که انتظارش را دارید. برخی از شرکت‌های تهیه‎‌کنندۀ این کت ‌شلوارها به حدود پانصدهزار قطعۀ الماس در کت خود می‌بالند.

گران ترین کت شلوارها درمقابل انواع مقرون‌به‌صرفه

البته، بیشتر ما نمی‌توانیم صدها و هزارها دلار برای خرید لباس پول هزینه کنیم. اما این بدان معنا نیست که باید از پوشش خوب خود صرف‌نظر کنیم.

ترفند این است که بهترین کت را طبق بودجۀ خود خریده و با رعایت چند نکته بسیار ثروتمند به نظر برسید.

اول، به درک تفاوت بین کت ‌شلوار مقرون‌به‌صرفه و کت‌ شلوار گران‌قیمت بپردازید. لباس‌های مقرون‌به‌صرفه را می‌‌توان در هر فروشگاه و در هر جایی از دنیا یافت.

آن‌ها کاملا توسط دستگاه و ماشین دوخته شده‌اند و معمولا ً دوخت آن‌ها حداکثر سه ساعت زمان می‌برد. هیچ کار دستی انجام نشده و حتی دوخت دکمه‌های آن‌ها نیز با دست صورت نمی‌گیرد.

لباس‌های کم‌هزینه از پارچه‌های ارزان مانند پلی استر یا نایلون تولید می‌شوند و نسبت به کت‌ شلوارهای گران‌تر احساس‌راحتی کمتری را می‌دهند.

در این لباس‌ها هوا جریان ندارد یا به اصطلاح این لباس‌ها جایی برای جریان هوا ندارند و تاروپود آنها از کیفیت پایین برخوردار است. هم چنین، به جای دوخت به پارچۀ خارجی چسبانده می‌شوند که این کار در نهایت منجر به تشکیل حباب‌هایی از هوا در تاروپود آنها می‌شود.

قیمت به معنی تفاوت در جزئیات کوچک است. برای مثال، سوراخ‌های دکمه ابتدا دوخته می‌شوند و سپس بریده می‌شوند که این کار باعث چروک‌شدن می‌شود. همچنین، این کت ‌شلوارها دارای کیفیت ضعیف، مانند دکمه‌های پلاستیکی و آستری از جنس پلی استر هستند.

علاوه بر این، تناسب همیشه به یک کت ‌شلوار ارزان‌قیمت قربانی می‌شود، زیرا لباس‌های ارزان از الگوهای استانداردشده بدون استفاده از عناصر سفارشی بریده شده‌اند. یک برش خاص مطمئنا ً برای هر موقعیتی مناسب نخواهدبود.

با این حال، نباید ناامید شد. لباس ارزان هم می‌تواند عالی به نظر برسد.

جایگزین‌های گران ترین کت شلوارها مردانه

اگر استطاعت خرید یک کت ‌شلوار گران‌قیمت را ندارید، باز هم می‌توانید کارهایی را انجام دهید تا خیلی خوب به نظر برسید. بهترین راه‌حل این است که یک ست سفارشی برای دوخت تهیه کنید.

این راه‌حل قطعا ارزان‌ترین گزینه نیست، اما اگر شما به اطراف خود نگاه کنید، باید بتوانید کت ‌شلواری به قیمت چند صد دلار پیدا کنید. به یاد داشته باشید که تناسب مناسب برای دستیابی به ظاهر باکیفیت و شیک بسیار مهم است.

یک کت‌ شلوار مات تیره را به جای ستی با پارچۀ درخشان بخرید. بیش از هر چیز دیگری، دقت کنید که لباس جدیدتان در محل شانه‌ها متناسب باشد. با رعایت این موارد کت‌ شلوار شما گران به نظر خواهد رسید.

علت این پدیده این است که شانه‌ها تنها قسمتی هستند که نمی‌توانند  تغییر کند. اگر لباس شما در محل شانه‌ها متناسب نباشد، هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید تا لباستان درست به نظر برسد.

زمانی که لباس‌های خود را کنار هم قرار می‌دهید، به حفظ یک ‌رنگ خاص برای کت و شلوار، کراوات و پیراهن خود پایبند باشید و فقط مقدار کمی از رنگ‌های دیگر را اضافه کنید، مانند یک دستمال جیبی در یک رنگ کاملا ً متفاوت.

سخنان پایانی

ظاهر خوب تنها در مورد قیمت کت‌ شلوار شما نیست و مربوط به سرمایه‌گذاری در بهترین وجهی است که می‌توانید از عهده آن برآیید. حتی توجه به اکسسوری های مناسب برای کت شلوارتان اصلا خالی از لطف نیست.

همیشه بهتر است، به‌جای لباس ارزان، یک یا دو دست کت و ‌شلوار مناسب در کمد لباس خود داشته باشید. تعداد کمی از ما توان خرید گران‌ترین کت‌ شلوارهای مردانه دنیا را داریم.

اما با کمی دقت، تلاش و بینش، شما می‌توانید لباسی را به دست آورید که به خوبی به شما خدمت کند. همچنین، در این لباس احساس راحتی خواهید کرد و عالی به نظر خواهید رسید.



نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موسسان گروه رانژ در خانواده ای متولد و پرورش یافته اند که فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و تک فروشی پوشاک از سال ۱۹۶۰ آغاز کرده بودند. به همین منظور با بهره گیری ازتجربیات نسل های قبل خود در زمینه پوشاک بهره جسته و آن را در کنار دیدگاهی کامل با تصویر آینده از هنر و سنت، ترکیبی کاملا ماهرانه نقش زده اند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت رانژ می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست