Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
شهریور 28, 1400

نحوه رسیدگی و پاکسازی کت و شلوار

تمیز کردن و پاکسازی کت و شلوار و دیگر لباس ها هرگز اینقدر مهم نبوده است. هرچند این امر بسیار ضروری است ، مخصوصاً اگر بچه یا نوزاد در خانه دارید. بهداشت کافی و مراقبت های بی عیب و نقص میکروب ها و باکتری ها را دور نگه می دارد و ماندگاری لباس شما بهتر و بیشتر خواهد بود. در اینجا چند ترفند ایمن و آسان برای تمیز نگه داشتن کت و شلوارتان برای داشتن ظاهر زیبا ارائه شده است.

برس کشیدن کت و شلوار

۳۰ ثانیه زمان و یک برس موی طبیعی تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا لباس های خود را تمیز نگه دارید و سپس آنها را خشک کنید. این ترفند ساده قبل از نشستن بین نخ های پارچه ، خاک را از بین می برد.

چگونه می توان پارچه ای تمیز و بدون گرفتگی نگه داشت؟


خیلی ساده است!
ژاکت خود را آویزان کرده و به آرامی از بالا به پایین ، با توجه به جهت نخ های پارچه ، برس بکشید. شلوار خود را دراز کنید و همین کار را انجام دهید. هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید؟ احتمالاً هر روز، پس از درآوردن لباس های خود.

شستشوکت و شلوار

پاکسازی کت و شلوار - رانژ

برس نمی تواند در برابر ویروس ها ، باکتری ها و لکه ها کاری انجام دهد. شستن لباس با ماشین ممکن است خطرناک باشد. بهتر است هر زمان که فرصت داشتید لباس خود را به خشکشویی مورد اعتماد ببرید.

هر چند وقت یکبار باید کت و شلوار خود را بشویید؟

تمیز کردن خشک به لطف مواد شیمیایی خورنده امکان پذیر است ، بنابراین توصیه می شود این کار را بیشتر از دو ماه یکبار انجام ندهید. برای جلوگیری از محو شدن رنگ ها ، شستن شلوارها و کاپشن ها به طور همزمان نیز ضروری است.

نحوه شستن کت و شلوار

همیشه برچسب را بررسی کنید تا ببینید کت و شلوار خود را چگونه باید شستشو دهید و آب در چه دمایی باید باشد. سه روش شستشوی توصیه شده به شرح زیر است:

شستنکت و شلوار با دست

وقتی نمی توانید ، یا ترجیح می دهید ، به خشکشویی حرفه ای نروید یا از ماشین لباسشویی استفاده کنید ، می توانید این کار را در خانه انجام دهید. به یاد داشته باشید که دستورالعمل ها را دنبال کنید و محصولات طبیعی مانند سرکه ، لیمو و بی کربنات سدیم را ترجیح دهید.

ما به شما توصیه می کنیم که این کار را به طور منظم انجام ندهید ، زیرا این ترکیبات برای هر پارچه ای مناسب نیستند و می توانند در طولانی مدت به کت و شلوار شما آسیب برسانند.

شستشوی ماشینیکت و شلوار

شستشوی دست توصیه نمی شود و حتی شستشوی ماشین بدتر است. شستشوی ماشین نخ های پارچه را تغییر داده و شکل کت و شلوار شما را به خطر می اندازد.

خشک شوییکت و شلوار

خشک شویی یک تمیز کاری کامل است. به جای آب ، از یک حلال شیمیایی برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن لباس شما استفاده می شود. اگر می خواهید کت و شلوار مردانه را ضدعفونی کنید ، خشکشویی بهترین گزینه است. با این حال ، به یاد داشته باشید که مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند ، که می تواند در طولانی مدت به پارچه های یک لباس سفارشی آسیب برساند. بنابراین توصیه می شود برای پاکسازی کت و شلوار خود را زیاد به خشکشویی نبرید.

چگونه بدون شستن،کت و شلوار خود را سرحال نگه داریم؟

نباید بیشتر از دو بار در هفته کت و شلوار بپوشید، مخصوصاً لباس مورد علاقه خود را. نخ های پارچه ای برای تنفس نیاز به زمان دارند و اگر فقط کت و شلوار خود را آویزان کرده و هوا را از دو طرف آزاد بگذارید ، چین و چروک های کوچک محو می شوند. کمتر از 24 ساعت بعد کت و شلوار شما جدید به نظر می رسد و می توانید دوباره آن را بپوشید.

کت و شلوار خود را ضد عفونی کنید

آیا می دانید چگونه می توانید کت و شلوار خود را ضد عفونی کنید؟ ابتدا ، ما می خواهیم به یک نکته مهم اشاره کنیم. ضدعفونی و عقیم سازی دو چیز متفاوت است. ضدعفونی کردن به این معنی است که میکروبها و باکتریهای خفیف از بین می روند. عقیم سازی به معنای از بین بردن موجودات زنده ، ویروس ها ، اسپورها و نماتدها است. عقیم سازی تنها از طریق تجهیزات و ماشین آلات مناسب امکان پذیر است.

اگر به دلیل بیماری جدی غیر از آنفولانزا یا ملتحمه نیاز دارید لباس خود را عقیم کنید ، بهترین گزینه شما این است که با متخصصان تماس بگیرید تا لباس شما را با اشعه ماوراء بنفش درمان کنند تا همه باکتری ها را از بین ببرند.

می توانید منابع زیادی را به صورت آنلاین پیدا کنید و نحوه عقیم سازی لباس ها و از بین بردن قارچ ها و ویروس ها با استفاده از بی کربنات سدیم ، پورل ، ضدعفونی کننده های اسپری یا شستشو با ماشین در دمای بالای 60 درجه سانتی گراد را بیاموزید. چنین ترفندهایی را نمی توان در هر لباسی استفاده کرد ، به خصوص اگر کت و شلوار شما دوخت و پارچه آن خوب باشد.

اتو کردنکت و شلوار

پاکسازی کت و شلوار - رانژ

اتو کردن عمودی بهترین راه برای اتو کت و شلوار است. بخار در دمای 100 درجه سانتی گراد است و یک ضدعفونی کننده عالی است. اکثر ویروس ها و باکتری هایی که از شستشو در دمای بالا جان سالم به در می برند ، در اثر بخار از بین می روند. خرید یک دستگاه بخار عمودی به معنای سرمایه گذاری کوچک است ، با این حال اتوکشی کامل و خوشبو کننده را در هر زمان تضمین می کند.

یک ترفند کوچک اما مهم:


 همیشه یک پارچه نازک بین اتو و پارچه کت و شلوار خود قرار دهید. پارچه از دمای بالای آهن محافظت می شود و از جلوه براق تصفیه نشده جلوگیری می کند. آخرین گزینه یک ترفند ویژه برای افرادی است که زیاد سفر می کنند. اتو کردن کامل نخواهد بود ، بنابراین آن را در مواقع ضروری نگه دارید. کت و شلوار خود را در حمام آویزان کنید ، سپس شیر آب گرم را باز کرده و در را ببندید. با افزایش بخار ، چین و چروک روی کت و شلوار صاف می شود و کت و شلوار شما به زودی شکل خود را به دست می آورد.

آویزان کردن کت و شلوار را فراموش نکنید !

هر زمان که کت و شلوارتان را نپوشیدید ، آن را رها کرده و روی صندلی نیاندازید. همیشه آن را آویزان کنید. آویز کت چوبی سدر بهترین انتخاب است ، زیرا کت و شلوار شما را در فرم نگه می دارد ، رطوبت را جذب می کند و پروانه ها را دور نگه می دارد.

برایکت و شلوار یک کیف پوشاک نیاز است!

یک کیف پوشاک یک راه حل عالی است .  کت و شلوار خود را در کیسه پوشاک حتی در خانه نگه دارید. زیپ را کمی باز بگذارید. کت و شلوار شما در برابر پروانه ها ، کنه ها ، کپک ها و گرد و غبار محافظت می شود و شما می توانید یک لباس تمیز بپوشید ، مانند لباس تازه ای که انگار آن را از لباسشویی آورده اید!

خلاصه مطلب این هست که …

برای پاکسازی کت و شلوار خود را روزانه برس زده و در کیسه پوشاک نگهداری کنید. به یاد داشته باشید که کت و شلوار خود را زیاد تمیز نکنید ، زیرا خشک شویی می تواند پارچه را در طولانی مدت فرسوده کرده و براق کند. هر کت و شلوار نباید بیش از شش بار در سال تمیز شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موسسان گروه رانژ در خانواده ای متولد و پرورش یافته اند که فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و تک فروشی پوشاک از سال ۱۹۶۰ آغاز کرده بودند. به همین منظور با بهره گیری ازتجربیات نسل های قبل خود در زمینه پوشاک بهره جسته و آن را در کنار دیدگاهی کامل با تصویر آینده از هنر و سنت، ترکیبی کاملا ماهرانه نقش زده اند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت رانژ می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست