Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 13, 1401

چگونه با کراوات گره بالتوس بزنیم!

چگونه با کراوات گره بالتوس بزنیم!

بسیاری از آقایان با گره بالتوس آشنایی ندارند، اما استفاده از این گره کراوات می تواند باعث ایجاد حسی فراموش نشدنی در آقایان خوش پوشی شود که از آن استفاده میکنند!

اگر شما هم روش های متداول گره کراوات را امتحان کرده‌اید و حالا می خواهید روش منحصر به فردی را به کار گیرید تا دیگران بتوانند به خوش پوش بودن شما پی ببرند، گره بالتوس بهترین راه برای شروع است! بلندترین کراواتی را که دارید انتخاب کنید و تمرین گره بالتوس را شروع کنید. ممکن است بزودی برنامه ای داشته باشید و بخواهید مدل جدید کراوات خود را به رخ دیگران بکشید!

چگونگی گره بالتوس: مرحله به مرحله

گره بالتوس یکی از رویایی ترین مدل گره‌ کراوات است و آشنایی با آن میتواند قدم بزرگی در ایجاد یک استایل منحصر به فرد برای آقایان باشد. این گره به قدری بزرگ است که کاملا در استایل شما مشخص است؛ این گره حتی از گره فول ویندسوز هم بزرگتر است.‌

گره بالتوس استایل شما را در کنار ظاهری آراسته و جذاب، ارتقاء میبخشد. این گره به نوبه خود کمی چالش برانگیز است،  دارای خمش ها و گره هایی است که اکثر گره های دیگر این خمش ها را ندارند.

در نتیجه‌ی پیچ و تاب های زیاد، انتهای این گره کوتاه تر میشود پس بهتر است که از بلندترین کراواتتان برای این گره استفاده کنید.

اگرچه این گره نسبت به گره های دیگر پر زرق و برق تر است، از طرفی بسیار تنگ میباشد و به شما یک استایل متوازن میدهد که عالی به نظر میرسد.

۱.گره اطراف گردن

کراوات را از بالا به پایین به دور گردن بیاویزید به طوری که درز آن به سمت بیرون باشد. انتهای پهن را در سمت راست خود و در حالت بسیار بلند قرار دهید.

۲.انتهای پهن زیر انتهای باریک

انتهای پهن را به سمت چپ خود عبور دهید تا زیر قسمت باریک قرار گیرد. درز کراوات همچنان مشخص است.

۳.انتهای پهن پشت حلقه گردن

قسمت انتهای پهن را به طرف چانه، به سمت بالا بیاورید و از سمت راست عبور دهید. نوک کراوات را به سمت پایین عبور دهید.(حلقه گردن)

۴.انتهای پهن به سمت راست

زمانی که انتهای پهن به سمت حلقه گردن می رود آن را کامل به سمت راست خود بکشید. پشت کراوات (درز) باید به سمت بیرون باشد.

۵.دوباره پشت حلقه گردن

دوباره قسمت انتهای پهن را به طرف چانه خود بکشید و آن را دوباره به سمت راست زیر حلقه گردن قرار دهید.

۶.بالا به سمت چپ

هنگامی که انتهای پهن پشت حلقه گردن قرار گرفت، دوباره کراوات را از میان آن به سمت پایین عبور دهید، این بار به طرف چپ. پشت کراوات (درز) همچنان به سمت بیرون قرار میگیرد.

۷.دوباره پشت بالای حلقه گردن

یک بار دیگر انتهای پهن را به سمت چانه بکشید و به سمت حلقه گردن تا بزنید.

۸.دوباره پایین به سمت راست

انتهای پهن را برای آخرین بار به سمت پایین در جهت راست ببرید.

۹.انتهای پهن بر روی گره

انتهای پهن را از روی بالای گره به سمت چپ خودتان عبور دهید. حالا روی کراوات به سمت بیرون قرار دارد.

۱۰.نوک از میان حلقه گردن

نوک کراوات را از زیر به داخل حلقه گردن بیاورید. پشت گره این کار را انجام دهید.

انتهای پهن را مستقیماً زیر قسمتی که در مرحله قبل از روی گره عبور داده‌اید، بکشید.

۱۱.سفت کردن گره

انتهای کراوات را به سمت پایین بکشید و گره را به سمت گلویتان بفشارید تا گره سفت شود.

نکاتی درباره گره بالتوس

به دلیل اینکه گره های بسیار بزرگ باعث کوتاه شدن دنباله کراوات شما میشود، ممکن است که ست کردن این گره با کت و شلوار سه تکه ایده‌‌ی خوبی باشد! هنگامی که کراوات به کمربندتان نمیرسد، استایلتان آنچنان خوب بنظر نمیرسد. اما می توانید با مخفی کردن این فاصله با جلیقه این مسئله را حل کنید!

فضای اصلی گردن خود را شلوغ نکنید

برای استفاده از پهن‌ترین گره، به فضای زیادی نیاز دارید. پس از پیراهن‌هایی با یقه‌ی پهن استفاده کنید.

یقه‌های باریک به شما فضای کافی برای ایجاد این گره نمیدهند، پس کراوات خود را خراب نکنید.

طبیعت غیر متداول گره بالتوس آن را برای فضای بیزنس نامناسب میکند. در عوض میتوانید از آن برای مناسبات تفریحی مثل جشن های نامزدی استفاده کنید تا شخصیت پر هیجان و شاد خود را به دیگران نشان دهید. از استفاده این گره در رویدادهای جدی و رسمی پرهیز کنید زیرا اینطور به نظر خواهد آمد که شما این موقعیت را به اندازه کافی جدی نگرفته‌اید.

کراوات‌های ساده، زیبایی این گره را به خوبی نشان نمی‌دهند و پیچیدگی های آن‌ را پنهان میکنند، بنابراین کراوات‌های چاپ دار و طرح دار برای این نوع گره مناسب‌تر میباشند.

طرح‌های خالدار نیز ممکن است برای این گره مناسب نباشند، بنابراین از کراوات‌هایی با طرح‌های بزرگ مانند بته جقه استفاده کنید. کراوات هایی با طرح گلدار بزرگ برای این گره بسیار جالب بی نظر میرسند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موسسان گروه رانژ در خانواده ای متولد و پرورش یافته اند که فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و تک فروشی پوشاک از سال ۱۹۶۰ آغاز کرده بودند. به همین منظور با بهره گیری ازتجربیات نسل های قبل خود در زمینه پوشاک بهره جسته و آن را در کنار دیدگاهی کامل با تصویر آینده از هنر و سنت، ترکیبی کاملا ماهرانه نقش زده اند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت رانژ می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست