Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آذر 29, 1401

لباس مردانه برای مراسم عروسی در فصل زمستان

مراسم ازدواج در فصل زمستان، می ­تواند به طرز شگفت انگیزی زیبا باشد، اما ممکن است برای انتخاب کت و شلوار تردید داشته باشید؛ احتمالا هوا سرد خواهد بود، بنابراین شما به کت و شلواری نیاز دارید تا در طول مراسم شما را گرم نگه دارد. آیا کت و شلوار معمولی شما نیازهای یک لباس مناسب مراسم عروسی زمستانی را برآورده می ­کند؟ خوشبختانه برای انتخاب لباس مناسب عروسی زمستانی، نیاز به آپولو هوا کردن نیست!

در این مقاله قصد داریم بهترین مطلب را در مورد لباس مردانه برای مراسم عروسی در فصل زمستان را به شما ارائه دهیم.

مواردی که باید در نظر داشته باشید

فاکتورهای بسیاری برای تصمیم گیری در انتخاب لباس مناسب برای یک مراسم، دخیل می ­باشند و مراسم عروسی نیز از این قائده مستثنی نیست.

انتخاب لباس برای مراسم عروسی زمستانی، بسیار مهم است؛ زیرا یک رویداد مهم می ­باشد. اجازه ندهید آب و هوا محدودیتی برای خوب بنظر رسیدن شما ایجاد کند، با آب و هوای سرد هماهنگ شوید و بهترین لباس زمستانی خودتان را آماده کنید.

تم لباس مراسم عروسی

خواسته ­های زوجین برای مراسم ازدواج، با اهمیت است و شما بایستی مطابق این خواسته ­ها لباس بپوشید، چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی باشد؛ انجام ندادن آن محترمانه نیست.

خوشبختانه برای پیروی از قوانین دیگران در مورد لباس، حکم مرگ برای استایل شما وجود ندارد! در انتخاب لباس، همچنان می ­توانید سبک خود را دنبال کنید!

در برخی از دعوت نامه­ های عروسی، یک تم لباس برای شما ارائه می­ شود تا بتوانید خودتان را با حال و هوای مراسم، تطابق دهید. از این طریق شما متوجه خواهید شد که مراسم به شکل فوق العاده رسمی ( یعنی کراوات سفید)، به شکل رسمی، یعنی کراوات سیاه و یا غیر رسمی می­باشد؛ اما به این معنی نیست که می­ توانید شلوار جین بپوشید! شما همچنان به یک کت و شلوار خوش دوخت نیاز دارید، اما فضای بیشتری برای مانور دادن روی لباستان دارید.

کت و شلوار زمستانی رنگی بپوشید

معمولا لباس ­های زمستانی تیره رنگ هستند تا با فضای محیط مطابقت داشته باشند. افرادی که در زمستان، از رنگ­ های روشن تابستانی استفاده می­ کنند به ندرت دیده می ­شوند. این بدان معنی نیست که تیپ عروسی زمستانی شما بایستی هماهنگ با آسمان سرد و خاکستری فصل زمستان باشد؛ رنگ ­های انتخابی شما می ­توانند کمی چشم نوازتر باشند. رنگ ­های خنثی مانند مشکی یا سرم ه­ای انتخاب ­های ایده آلی هستند، اما از رنگ ذغالی نیز غافل نشوید، چون بسیار شیک به نظر می­ رسد.

اما همچنان نمی ­توانید از برخی رنگ ­های جواهری شاد و یا فصلی در استایل خود استفاده کنید.طیف ­های رنگی غنی، مانند سبز تیره، شرابی، آبی و بنفش کدر بسیار شاداب و چشمگیر به نظر می­رسند.

برای استایل عروسی غیررسمی تر، پارچه ­های طرح دار نیز قابل قبول ­اند. طرح راه راه­ های باریک، بسیار شیک دیده می­ شود.

پارچه­ی کت و شلوار

برای سردترین ماه­های سال، از پارچه­های کت و شلوار گرم و طبیعی استفاده کنید.

یک کت و شلوار از جنس پشم ضخیم و یا توئیت، انتخابی مناسب برای عروسی غیررسمی خواهد بود؛ زیرا گرم می­ باشد، خیلی رسمی نبوده و همچنان نشانگر استایل مناسب می­ باشد. کت و شلوار فلانل، برای عروسی ­های زمستانی رسمی­ تر، عالی می ­باشد. این نوع، نرم، برازنده و همچنین عایق است. بنابراین، مطمئن می ­شوید که گرم خواهید ماند.

اگر به دنبال متفاوت بودن هستید سعی کنید طرح­ های متفاوتی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای مراسم عروسی رسمی شبانه، یک ژاکت مخملی می ­تواند بسیار جالب بوده و ظاهری بی نقص داشته باشید.

اما اگر برای یک عروسی غیر رسمی زمستانی، لباس می­ پوشید انتخاب کت و شلوار کبریتی، بسیار گرم و در عین حال هیجان انگیز خواهد بود.

موهر یا کشمیری، یک نوع پارچه­ ی کت و شلوار عالی، برای بی ­نهایت لوکس بودن است، ولی بسیار گران قیمت می ­باشد.اما اگر تمکن مالی برای ولخرجی را دارید، ارزشش را دارد!

عروسی زمستانی رسمی به هنگام روز

در بسیای از جاها مراسم عروسی رسمی در طول روز، به ندرت برگزار می ­شود؛ اما در عین حال، ممکن است پیش بیاید.این نوع از عروسی ­های زمستانی، نیازمند لباس رسمی روز می ­باشند و بسیار تشریفاتی ­اند. شما بازیر پا گذاشتن قوانین آنجا، نمی ­توانید فرار کنید!

این سبک عروسی، بسیار خوش آیند است؛ این فرصت به ندرت پیش می ­آید که یک لباس رسمی روزانه، به جای کت و شلوار مجلسی زمستانی به تن کنید.بنابرای به جای اینکه از لباس پوشیدن به این سبک لطیف گریزان باشید، از جالب بودن آن لذت ببرید. چه زمان دیگری می ­توانید مانند یک مرد منحصر به فرد لباس بپوشید؟!

کت روز برای داماد

رکن اصلی لباس شما، کت روزانه شماست که بسیار شبیه به کت دنباله دار می ­باشد. ژاکت شبانه نیز قابل قبول است، که بایستی به رنگ ­های تیره مانند ذغالی یا مشکی باشد؛ اما رنگ سرمه­ ای آن، انتخاب قابل قبول تری به نظر می­ رسد. ژاکت روزانه یا شبانه، بایستی تک سینه بوده و با یک دکمه بسته شود.

برای تناسب کامل، باید ناحیه­ ی کمر مخروطی بوده و قسمت سینه­­ ی ژاکت تنگ باشد. یقه­ های پیک نیز بسیار تاثیرگذارند. شلوارهای رسمی را با کت روزانه ­ی خود ست کنید؛ رنگ خاکستری با نوار ساتن مشکی در پایین، رایج تر می ­باشد.

به دنبال شلوارهایی با کمر بلند باشید تا به خوبی با ساس بندها ست شوند و در قسمت مچ پا یک نیم چین یا ربع چین داشته باشند. همچنین به یک جلیقه نیاز خواهید داشت.

یک جلیقه­ ی باریک دوسینه، با رنگ روشن و خنثی بهترین انتخاب است و بلندی آن باید به اندازه­ای باشد که بند شلوارتان را بپوشاند. همچنین می­تواند یقه­ ی پیک یا شال داشته باشد. لباس مراسم عروسی زمستانی خودتان را با یک پیراهن سفید، به همراه سرآستین فرانسوی و یک کراوات ابریشمی تک رنگ، تکمیل کنید.

البته برای آخرین مرحله­ ی پیراهن تان، به دکمه­ ی سرآستین، نیاز خواهید داشت. در صورتی که می ­خواهید یک دستمال مربع جیبی سفید داشته باشید، مطمئن شوید که گل سینه­ تان که بایستی با دسته گل عروس هم خوانی داشته باشد، تداخلی ندارد.

و در نهایت، به کفش مناسب نیاز خواهید داشت. کفش­ های چرمی آکسفورد مشکی یا کالج لوفر ونیزی راحت، برترین انتخاب­ ها برای شما می­ باشند. همچنین سعی کنید کفش چرم ورنی نپوشید.

کت و شلوار مهمان­ ها

این مجلس برای درخشیدن شما نیست، بنابراین آزادی بیشتری برای انتخاب رنگ و طرح دارید؛ اما به یاد داشته باشید که این موضوع، همچنان، یک سبک پوشش سختگیرانه می­ باشد.

به عنوان مثال، لباس مهمان، برای یک عروسی رسمی در طول روز، می ­تواند شامل یک کت روزانه یا ژاکت شبانه باشد. ژاکت شبانه شما، بایستی به همان شکل ژاکت دامادی که در قسمت کمر باریک و درقسمت سینه نسبتا تنگ و اندازه­ ی دنباله ­ی کت تا پشت زانوها بود، باشد.

جهت یادآوری، ژاکت شما، بایستی رنگی رسمی داشته باشد، برای عمق بیشتر ظاهرتان می­توانید طرح شاه ماهی را به کار ببرید. اگر به جای کت روزانه یا ژاکت شبانه، یک کت و شلوار رسمی بپوشید، بخصوص اگر از اعضای خانواده ­ی زوجین نباشید، بسیار عالی خواهد شد.

یقه­ ی پیک، استاندارد است، اما می­توانید با یقه­ی ناچ به عنوان مهمان از آن دورتر شوید.

رنگ ­های رسمی مانند سرمه­ ای آبی، ذغالی یا شاید قهوه­ ای انتخاب کنید. شما با یک پیراهن سفید، همیشه بهترین تیپ را دارید، زیرا رسمی­ ترین استایل می ­باشد.؛ اما تا زمانی که سرآستین و یقه­ ی فرانسوی­ تان سفید باشند، می­ توانید رنگ آبی سایه روشن یا صورتی بپوشید.

همچنین، می­ توانید پیراهنی با راه راه­ های ظریف بپوشید، اما رسمی بودن پیراهن تان کاهش می­ یابد. در عین حال، با جلیقه ­ی خود، می ­توانید مانور بیشتری روی لباستان داشته باشید.

یک طیف پاستلی، بخصوص آبی روشن ، انتخابی فوق العاده برای روشن کردن ظاهرتان می ­باشد.اگرچه پوشیدن جلیقه­ی دو سینه مرسوم است، اما تک سینه بهتر می­ باشد.

در صورتی که تاکنون رویایش را داشتید، اکنون شانس آن را دارید تا یک کلاه تاپ به سر داشته باشید!

دکمه ­های سرآستین و یک دستمال مربع جیبی را فراموش نکنید؛ اما یک لباس رسمی، مستلزم آن است که ساعت تان را در خانه بگذارید!

 در مورد کفش، همان مدل کفشی که داماد می ­پوشد را انتخاب کنید.

مراسم عروسی رسمی شبانه

استایل رسمی، قوانین بسیاری دارد، اما لباس شب مقداری انعطاف پذیرتر می­باشد؛ بنابراین، امکان بیشتری برای نشان دادن شخصیت خود دارید.در هر صورت، اینکه لباس رسمی عروسی زمستانی­ تان را خودتان انتخاب می­ کنید، همیشه جذاب است.برای آقایان، پوشیدن کت و شلوار تاکسیدو یک انتخاب عالی است، زیرا جذابیت آنی دارد و شکست آن سخت می­ باشد!

سوال مهم در مورد لباس ­های رسمی عروسی زمستانی، اجاره کردن یا خریدن کت و شلوار می ­باشد. شخصا گمان می­ کنم، سرمایه گذاری بر روی یک تاکسیدوی مناسب، هرگز ایده­ ی بدی نخواهد بود.

تاکسیدو­ی مشکی برای داماد

این سبک استایل برای عروسی، رسمی ­­ترین مدل در ایالات متحده می ­باشد.تاکسیدوها در چندین رنگ مختلف عرضه می­ شوند، اما اگر برای رسمی ­ترین مراسم می­ خواهید، برای روز عروسی­تان رنگ مشکی بهترین انتخاب است.

ژاکت تاکسیدوی شما، یک کت شبانه بدون دنباله می­ باشد. اگر می ­خواهید تا حد امکان، به همان حالت رسمی باقی بماند، کت­ تان را تک سینه انتخاب کنید و با یک دکمه آن را ببندید. کت دو سینه نیز قابل قبول می ­باشد، اما پر از جزئیات دیده می ­شود.

یک روش ماهرانه برای افزایش رسمیت لباس، داشتن یقه­ ی مناسب است. یقه ­ی شال یا پیک، جزو رسمی ­ترین استایل­­ها هستند؛ بنابراین، از انتخاب یقه­ ی مدل ناچ اجتناب کنید. جنس یقه، بایستی با بقیه ­ی قسمت ­های تزئینی لباس تاکسیدوی شما مطابقت داشته باشد.

شلوار تاکسیدوی­ شما، باید همرنگ کت­ تان بوده و بهتر است یک نوار ساتن در قسمت بیرونی پا داشته باشد. شلوارتان نباید حلقه ­ی کمربند داشته باشد، اما بایستی در هر طرف آن، زبانه­ های قابل تنظیم داشته باشد.

تاکسیدوی خود را با یک پیراهن تاکسیدوی سفید، سرآستین فرانسوی و یک پاپیون مشکی ست کنید. به یاد داشته باشید که دکمه ­های سرآستین را ساده، اما خیره کننده انتخاب کنید و با دکمه­­ های تزئینی پیراهن ست کنید. شما بین پوشیدن جلیقه و کمربند، می­توانید یک انتخاب داشته باشید و هر کدام را که بخواهید، بایستی مشکی رنگ باشد.

برای استایل تاکسیدو، کفش چرم ورنی، استاندارد می ­باشد، اما چرم باکیفیت نیز به عنوان دومین گزینه، انتخاب خوبی است. همچنین، می ­توانید بین کفش­ های پامپ رسمی استایل سنتی یا کفش­ های استایل آکسفورد، یکی را انتخاب کنید.

تاکسیدو یا کت و شلوار تیره برای مهمانان

شما به عنوان مهمان و نه یک عضو جشن عروسی، انعطاف پذیری بیشتری برای انتخاب استایل رسمی خودتان داردی و می­توانید کت و شلوار یا تاکسیدو بپوشید.

چنانچه در دعوتنامه ­ی عروسی، ” کراوات سیاه اختیاری ” نوشته شده باشد، متوجه خواهید شد که این جشن عروسی، تم لباس رسمی دارد؛ عروس و داماد ترجیح می­ دهند، مهمان­ ها لباس تاکسیدو بپوشند، اما اگر این مدل لباس را ندارید، قصد بیرون کردن تان از مراسم را ندارند!

در صورتی که می­ توانید تاکسیدو بپوشید، حتما این کار را انجام دهید؛ اما اگرامکان پذیر نیست، به جای آن یک کت و شلوار تیره رنگ عالی به تن کنید.مشکی، ذغالی و سرمه ­ای، رنگ­ های مناسبی برای کت و شلوار هستند؛ البته، همچنان بایستی یک پیراهن سفید و سرآستین فرانسوی یا دکمه ­ای در استایل خود به کار ببرید.اگر در دعوتنامه­ ی عروسی، ” کراوات سیاه خلاقانه ” نوشته شده باشد، شما به یک جکپات پوشش رسمی برخورد کرده­اید!

در این صورت، می ­توانید یک ژاکت شبانه­ با رنگ ­های شرابی تیره یا آبی تیره، به همراه شلوار تاکسیدوی مشکی بپوشید، تا در لباس مجلسی زمستانی خود جذابیت بیشتری داشته باشید.رنگ لباس نباید پرجنب و جوش باشد، زیرا همچنان تم مراسم، رسمی می­ باشد؛ به رنگ­ های جواهری، بیشتر متمایل شوید و آن تاکسیدوی  آبی نیلی خود را برای عروسی­ های بهاری نگه دارید.

این مراسم، یک فرصت عالی برای بیرون آوردن یک ژاکت مخملی اسموکینگ زیبا از کمدتان می­ باشد.

کفش چرم ورنی، برای هر نوع استایلی که بخواهید، انتخابی ایده آل می­ باشد؛ اما اگر امکان پوشیدنش را ندارید، کفش های چرم مشکی آکسفورد، همیشه گزینه ­ی مناسبی هستند.

عروسی زمستانی نیمه رسمی، در طول روز

در صورتی که مراسم عروسی روز هنگام شما، حاوی تم لباس نیمه رسمی باشد، رنگ مشکی از گزینه ها خارج شده و رنگ­ های خنثی به میان می­ آیند.

پوشیدن کت و شلوار باکیفیت سرمه ­ای، ذغالی، آبی یا قهوه­ ای را در نظر داشته باشید. یک پیراهن سفید و یک کراوات، همچنان بهترین انتخاب­ برای ست کردن با این رنگ­ کت و شلوار نیمه رسمی می ­باشند.

عروسی زمستانی، بهترین موقعیت برای بیرون آوردن کت و شلوار سه تکه یا دو سینه­ ی شماست، درعین حال که گرم و راحت هستید، با کلاس به نظر خواهید آمد.

عروسی نیمه رسمی زمستانی، به این معناست که برای روشن تر کردن فصل زمستان، مقداری رنگ در استایل ­تان در نظر بگیرید؛ بنابراین، رنگی باسلیقه و چاپی برای کراوات خود انتخاب کنید. حتی می ­توانید یک لباس صورتی رنگ بپوشید.

دستمال­ های مربعی جیبی، یک مکمل ضروری برای اتمام این استایل می­ باشند، اما نباید با کراوات تان ست کنید، بلکه می ­توانید به وسیله­ ی تفاوت این دو اکسسوری، روی استایل خود مانور دهید.

اگر کراوات شما طرح ظریفی دارد، یک مربع جیبی ساده انتخاب کنید.

لباس شب نیمه رسمی عروسی زمستانی

لباس شب نیمه رسمی برای عروسی زمستانی، تفاوت چندانی با لباس روز ندارد.

این سبک، نزدیک به استایل عروسی روز هنگام، اما با رنگ ­های ملایم­ تر می ­باشد.

لباس نیمه رسمی، همان نقطه­ ی شیرین لباس پوشیدن می­ باشد؛ کسل کننده و رسمی نیست، اما به طور ویژه ­ای، استایل روزانه را به کت و شلوار روزانه تغییر می ­دهد.

با این حال، به یاد داشته باشید که این تم، علی رغم راحتی، همچنان قوانینی دارد که بایستی رعایت شود.

کت و شلوار یا تاکسیدو برای داماد

با اینکه مهمانان تان،می­ توانند مدل لباس شان را کمی راحت تر انتخاب کنند، شما همچنان بایستی بهترین استایل را داشته باشید. می­ توانید به جای آن، یک کت و شلوار تیره رنگ بسیار عالی انتخاب کنید.

هر سبکی را که بخواهید، باید جلیقه را نیز در نظر داشته باشید، که در ایده آل ترین شکل، بایستی تک سینه باشد. پیراهن کلاسیک  یکدست سفید بپوشید. سرآستین فرانسوی نیز، انتخابی عالیست، اما ضروری نیست.

کراوات، همچنان برای استایل عروسی نیمه رسمی زمستانی، جزو ضروریات می­باشد.

با این حال، می­ توانید در مورد زدن پاپیون یا کراوات، تصمیم بگیرید. هر کدام را که انتخاب نمایید، بایستی یک رنگ و تیره رنگ بوده و در صورت امکان جزو رنگ ­های جواهری باشد.

دستمال مربع جیبی ساده، با یک چین ظریف، یک اکسسوری عالی در کنار گل سینه­ی شما می­ سازد.کمربند را در خانه بگذارید؛ درصورتی که بدون آن حس برهنه بودن دارید، برای عصر، ساس بند بزنید.

کفش ­های آکسفورد همیشه برنده­اند، اما می­ توانید همه چیز را با یک کت و شلوار نیمه رسمی، تغییر دهید. برای مثال، کفش­ های دربی، به عنوان دومین گزینه عالی هستند و یا می­ توانید با یک جفت کفش مانک استرپ، سر و صدا به پا کنید!

اما چرا به جای انتخاب کفش متداول مشکی، رنگ قهوه­ ای تیره نپوشید؟ البته به غیر از زمانی که تاکسیدوی مشکی پوشیده­ اید.در صورتی که دکمه­ ی سرآستین ندارید، مچ دست تان را با یک ساعت dress بپوشانید.

کت و شلوار کامل برای مهمانان

هر لباسی که سطح آن پایین­ تر از یک کت و شلوار کامل باشد، برای عروسی نیمه رسمی زمستانی شبانه، مناسب نیست.

به طور کلی، شما گزینه­ های رنگی بیشتری نسبت به داماد دارید، اما همچنان قوانین رنگ­ های زمستانی را از یاد نبرید.

رنگ­ های پاستلی و روشن، مناسب فصل زمستان نمی ­باشند؛ در عوض، رنگ­ هایی با سایه­ های پر رنگ انتخاب کنید. یک کت و شلوار دو سینه، همیشه دوست داشتنی به نظر می­ رسد؛ همچنین کت و شلوار طرح دار یا با الگوی ظریف نیز انتخاب مناسبی است؛ این مدل­ ها روش­های خوبی برای تغییر کت و شلوار معمولی شما می ­باشند.

رنگ پیراهن تان نیز فضایی برای مانور دارد؛ سفید یکدست انتخاب شیک تری می ­باشند، اما رنگ­ های روشن یا طرح ­های آرام نیز مناسب­ اند. همچنین، برای کراوات شما، کمی خطوط تیره رنگ یا کمی طرح چاپی نیز می­ تواند خوب باشد.

می ­توانید اکسسوری­ هایی مانند سنجاق کراوات یا دستمال مربع جیبی نیز، به تیپ خود اضافه کنید، اما نه هر دو! در عین حال، می ­توانید یک ساعت خوب به دست کنید و یک مقدار زیبایی به لباستان بیافزایید.

عروسی زمستانی غیر رسمی در طول روز

اگر داماد هستید، با یک کت و شلوار کامل، بهترین حالت را خواهید داشت. با این حال، یک استایل غیر رسمی، مانند کت و شلوار توئیت، برای عروسی غیر رسمی زمستانی شما عالی خواهد بود.

اما اگر مهمان این مراسم می ­باشید، داستان کمی متفاوت تر است. در چنین مواقعی می ­توانید کت و شلوار راحت تری بپوشید.در این موقعیت، لباس ­های مجزا نیز قابل قبول ­اند. کت تک و شلوارهای رنگ روشن نیز انتخاب خوبی هستند.

می ­توانید برای این سبک عروسی، از زدن کراوات صرف نظر کرده و یا یک طرح چهارخانه یا بته جقه بزنید. اما لطفا طرح شخصیت کارتونی نداشته باشد! می­ توانید پیراهنی رنگی یا طرح دار بپوشید، اما ممکن است متمایل به تیپ متفاوتی شوید.

به عنوان مثال، یک یقه اسکی تیره رنگ و با کیفیت زیر ژاکت، می ­تواند تاثیرگذار باشد، فقط مطمئن شوید که پارچه ی آن نازک بوده و حجیم نباشد.

عروسی زمستانی غیر رسمی شبانه

حتی یک عروسی غیر رسمی نیز، هنگامی که شب هنگام برگزار می شود، کمی رسمی تر می­ شود. بنابراین، یک کت و شلوار کامل، ایده آل می ­باشد؛ اما ممکن است آن را با رنگ­ های غیر رسمی تری ترکیب و ست نمایید.

پوشیدن کت و شلوار مشکی کلاسیک بلا مانع است، اما این فرصت برایتان پیش آمده که همه چیز را باهم ترکیب کنید. از لباس عروسی زمستانی خود لذت ببرید و بدن اینکه زیاده روی کنید، روی رنگ ­های شاد مانور دهید.

رنگ­ های گرم مانند سبز تیره یا شرابی، فوق العاده به نظر می­ رسند؛ همچنین می­ توانید رنگ نقره­ای را برای پدیده­ی زمستانی رویایی بیافزایید.

پارچه­ های طرح دار نیز، یک روش عالی دیگر برای مانور روی ظاهرتان می­باشد، یک کراوات طرح دار را امتحان کنید! کفش ­های شما می ­توانند ماهیت غیر رسمی استایل تان را منعکس کنند، اما در حد منطقی. کفش­ های کتانی را در خانه بگذارید.

در عوض، کفش ­های قهوه ­ای رنگ، مانند لوف ، مانک­ استرپ و یا کفش ­های بروژ بپوشید؛ حتی می­ توانید به جای چرم کامل، جیر را نیز امتحان کنید.

لباس عروسی زمستانی، بر اساس رتبه­ ی مهمان

اینکه شما داماد، ساقدوش، پدر عروس و یا تنها یک مهمان معمولی باشید، تفاوتی نمی­ کند.شما می­ خواهید به نشانه­ ی احترام برای این روز مهم، بهترین استایل را داشته باشید.

لباسی که در یک مراسم عروسی زمستانی به تن می­ کنید، نشان دهنده­ ی این است که شما برای مراسمی که عروس و داماد در آرزوی آن بودند، اشتیاق دارید. به خاطر داشته باشید، این موضوع مرتبط با شما نیست، بلکه در مورد زوج خوشبخت می­باشد. بنابراین، در صورتی که چند ساعتی را صرف پوشیدن لباس ­هایی کنید که به طور معمول نمی ­پوشید، فداکاری بزرگی نمی ­باشد، اینطور نیست؟

داماد

در یکی از شاد ترین روزهای زندگی تان، تمایل دارید که بهترین استایل خود را داشته باشی.شما مسئول تعیین استایل آن روز می­ باشید اما نه با سخت گیری بیش از حد!

تاکسیدو یا کت و شلوار عروسی شگفت انگیز، همیشه انتخاب درستی برای زمان سوگندهای عروسی شماست.اما  حتی اگر روز عروسی­ تان، یک مراسم غیر رسمی برگزار خواهد شد، بایستی استایل شما همچنان بهتر از دیگران باشد.

بنابراین، کت و شلوار تیره رنگی انتخاب کنید که به زیبایی به سایز دقیق شما طراحی شده است. تا زمانی که کت و شلوارتان روی تن­ تان متناسب است و به درستی دوخته شده است، مابقی چیزها سر جای خودش قرار خواهند گرفت.

به یاد داشته باشید که کفش مناسبی انتخاب کرده و اطمینان پیدا کنید که رنگ آن، با کت و شلوارتان تطابق دارد.

ساقدوش داماد

نقش ساقدوش، می ­تواند بسیار استرس زا باشد، زیرا از دوست خود در بهترین روز زندگیش، حمایت می­ کنید. اما در صورتی که در انجام آن خوب به نظر برسید، نیمی از نبرد را برده­ اید.لباس شما بایستی از نظر ظاهری و رسمیت، نزدیک به استایل داماد باشد، اما با تغییراتی جزئی در رنگ یا استایل. به جز زمانی که سبک عروسی کراوات مشکی باشد. از طرف دیگر، قصد رقابت یا کاستن جذابیت استایل داماد را ندارید.

کت و شلوار و اکسسوری ­های شما، نباید پر زرق و برق باشد. اگر گمان می­ کنید ممکن است از داماد خوش لباس تر باشید، در مورد استایلتان تجدید نظر کنید.

همراهان داماد

به عنوان یکی از اعضای جشن عروسی، همراه داماد، اغلب در مورد لباس­ هایش حرف کمی دارد. معمولا این نقش، با آنچه که ساقدوش می ­پوشد تطابق دارد و یا حداقل بسیار نزدیک به آن است. خوب و راحت، درست است؟ اگر مراسم رسمی باشد، کار آسانی نمی ­باشد. اما در صورتی که مراسم عروسی غیر رسمی باشد، معمولا لباس­ های همراهان داماد با تفاوت ­­هایی جزئی، همچنان به طور قابل توجه ی شبیه به لباس داماد می ­باشند.

در صورتی که به عنوان همراه داماد، چیزی برای لباس تان باید انتخاب کنید، تمام تلاش تان را بکنید تا با رنگ بندی لباس عروس و داماد مطابقت داشته باشد.

پدر عروس و داماد

وقت آن رسیده که پاشنه ­های خودتان را بکشید و روز بزرگ پسر یا دخترتان را جشن بگیرید.البته وقتی دخترتان را عروس می­ کنید، کمی استرس­تان کاهش می ­یابد، بنابراین، می­ توانید از لباس پوشیدن لذت ببرید.با این حال، در ابتدا مطمئن شوید که با سبکی که زوجین با دقت انتخاب کرده ­اند،هماهنگ باشید.

لزوما از شما انتظار نمی ­رود که از رنگ بندی، پیروی کنید؛ اما یک گل سینه دریافت خواهید کرد، بنابراین، امکان دارد تمایل داشته باشید که به نحوی از آن استفاده کنید.در صورتی که زوجین، یک عروسی غیر رسمی ترتیب دهند، این می ­تواند یک علامت برای شما باشد که لباس­تان را با کمی خلاقیت، چاشنی دار کنید.

مهمانان

شما آرمانی ­ترین نقش را در انتخاب مدل لباس تان در این مهمانی دارید. همچنین، وظایف کمتری در این مراسم دارید، جز اینکه به تم لباس درخواست شده پایبند باشید و از عروس و داماد پیشی نگیرید.اگر در مورد انتخاب لباس خود تردید دارید، همیشه یک کت و شلوار براق، خوب خواهد بود. به رنگ­ های خنثی بچسبید و به این ترتیب، با لباس­تان موجی ایجاد نمی­ کنید.البته اگر در ذهن تان، قوانین مربوط به رنگ­های روز و شب را داشته باشید، کمک کننده خواهد بود؛ رنگ­های روشن تر برای مراسم­ های روزانه و رنگ­ های تیره برای شب، قابل قبول می­ باشند.

خوشبختانه نیازی به نگرانی برای ست کردن رنگ بندی تم عروسی با لباس خود نخواهید داشت. تا زمانی که تم لباس درخواستی را رعایت کنید، عالی هستید.اما به خاطر داشته باشید که لباس شما بایستی خاص باشد. این مراسم، برای شما یک مراسم معمولی نیست، بنابراین لباس معمولی نپوشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موسسان گروه رانژ در خانواده ای متولد و پرورش یافته اند که فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و تک فروشی پوشاک از سال ۱۹۶۰ آغاز کرده بودند. به همین منظور با بهره گیری ازتجربیات نسل های قبل خود در زمینه پوشاک بهره جسته و آن را در کنار دیدگاهی کامل با تصویر آینده از هنر و سنت، ترکیبی کاملا ماهرانه نقش زده اند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت رانژ می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست