Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آبان 15, 1400

اکسسوری کت و شلوار مردانه

احتمالا انتخاب لوازم تزیینی و اکسسوری کت شلوار بهترین قسمت در کت و شلوار مردانه است. کت شلوار خود را مانند یک کیک و لوازم تزیینی آن را مانند رویۀ کیک تجسم کنید .

شما با پایه و اساس شروع می‌کنید: یک دست کت و شلوار. هر اکسسوری برای کت و شلوار مردانه، لایۀ دیگری از سبک و استایل را به لباس شما اضافه می‌کند .

چطور از کت و شلوار خود مناسبت‌های گوناگون استفاده می‌کنید. شما می‌توانید هر روز یک دست کت و شلوار یکسان داشته باشید و فقط اکسسوری کت و شلوار خود را تغییر دهید و هر بار یک کت و شلوار متفاوت داشته باشید.

نقش کراوات در اکسسوری کت شلوار مردانه

کراوات شاید بیش‌ترین و معمول‌ترین مورد قابل توجه در بین اکسسوری‌ها باشد. کراوات ها بخشی از تقریبا ً هر کت و شلواری هستند و می‌توانند بسیار متفاوت باشند .

انتخاب کراوات یک گزینۀ شخصی بوده و منعکس‌کننده سلیقه و حساسیت‌های شما است . درواقع، کراوات یک اکسسوری است که « خود شما» را به کت و شلوار شما اضافه می‌کند؛ بدون اینکه هیچ «کد کت و شلواری» که ممکن است از آن پیروی کنید را زیر پا بگذارید .

کراوات، به رسمیت کت و شلوار شما می‌افزاید و  معمولا ً با یک پیراهن خوب جفت و کامل می‌شود .

یک دست کت شلوار نمی‌تواند بدون کراوات رسمی باشد؛ در غیر این صورت به صورت «کژوال» یا راحتی دیده می‌شود. با این وجود، لباس بودن کراوات نیز می‌تواند بسیار جذاب و شیک باشد؛ ولی باید به یاد داشته باشید که دارای رسمیت کمتری است.

اگر به دنبال یک نگاه رسمی‌تر هستید، قطعاً به یک کراوات پاپیون نیاز خواهید داشت. کراوات پاپیون معمولاً با پیراهن تاکسیدو همراه بوده و برای رویدادهای «کراوات مشکی» بهترین گزینه است.

یک کراوات محکم عموما بیشترین و اغلب بهترین گزینه برای انتخاب لوازم تزیینی است؛ اما یک طراحی ظریف می‌تواند pizazz اضافی به مجموعۀ شما برای ایجاد یک تغییر اضافه کند .

فقط به یاد داشته باشید که طراحی ظریف را در حد مناسب نگاه دارید . شاید شکل شخصیت‌های کارتونی در مراسم عروسی خواهر، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب نباشند .

بیشتر آقایان می‌دانند چطور کراوات را گره بزنند، اما آیا آن‌ها اطلاعی از نوع گره پهن « Windsor » کلاسیک دارند؟

سعی کنید گره های مختلف و متنوع را برای کراوات خود در نظر بگیرید . این موضوع میتواند برای شما خیلی جذاب باشد !

نقش پوشت یا دستمال جیبی در اکسسوری کت شلوار مردانه

یک دستمال‌جیبی کلاسیک راهی ساده برای اضافه کردن رنگی جدید و متنوع به کت و شلوارتان است .

اغلب اوقات لباس مردان یک رنگ خنثی دارند ، به عنوان مثال، رنگ خاکستری یا برنزه. در صورتی که کروات نیز دارای رنگی خنثی باشد ، افزودن یک رنگ کوچک در جیب کناری ممکن است مانند تنفس هوای تازه باشد .

مهم‌ترین نکته، رنگ دستمال‌جیبی شماست. این دستمال هیچ وقت نباید کاملا همرنگ و در تطابق رنگ کامل با کراوات شما باشد؛ زیرا بی‌تجربه و نابالغ به نظر می‌رسد.

در مقابل ، بر کشف دستمال‌جیبی که رنگ لباستان را تکمیل می‌کند، تمرکز کنید . می‌توانید از پوشت برای برجسته کردن رنگ‌های کت و شلوار ، کروات و یا حتی پیراهن خود استفاده کنید . همچنین دانستن روش مناسب برای نحوۀ تا کردن دستمال‌جیبی نیز مفید خواهد بود . انواع زیادی از روش‌های تا کردن پوشت وجود دارد .

اگر بیشتر به صورت رسمی لباس می‌پوشید، تای دستمال‌جیبی خود را خیلی ساده نگه دارید. برای مثال، مهمانی‌های کراوات مشکی به ساده‌ترین تای دستمال‌جیبی رئیس‌جمهوری نیاز دارد و هر چیز دیگری به سادگی می‌تواند اغراق‌آمیز جلوه داده شود .

با این حال، اگر یک  دستمال‌جیبی را به کت شلوار کژوال خود  اضافه کنید، می‌توانید وحشی و استادانه به نظر برسید. یک روش تا کردن فانتزی دستمال‌جیبی می‌تواند به کت شلوار کژوال شما جلوۀ زینتی زیبایی بدهد .

یک یادداشت دیگر : دستمال‌جیبی فقط یک دستمال نیست؛ بنابراین، از دستمال به عنوان یک پوشت استفاده نکرده و بینی خود را با آن تمیز نکنید . این اکسسوری یک ابزار و لباس کاربردی نیست .

نقش ساعت در اکسسوری کت شلوار

ساعت یکی از بهترین اکسسوری‌هایی است که همیشه باید مد نظر داشته باشید. این اکسسوری یکی از جزئیات فوق‌العاده، شیک، قدرتمند و زیبا  در لباس هر مرد است.

هرچه لباس شما خوش‌تیپ‌تر باشد ، ساعت شما باید ساده‌تر باشد . به عبارت دیگر، این اکسسوری باید یک جز زیرکانه باشد و توجه کسی را به خود جلب نکند .

باید کت شلوار خود را کامل کنید . ساعت شما باید دارای یک نوار چرمی و صفحه‌ای ساده داشته باشد .

به عبارت دیگر، می‌توانید ساعتی را انتخاب کنید که صفحه‌ای کمرنگ داشته باشد تا رنگ لباس شما را برجسته کند. صفحۀ طوسی روشن یا آبی روشن می‌تواند تغییری بهتر نسبت به نوع سفید در پی داشته باشد.

اگر برای یک مهمانی فانتزی لباس نپوشیده باشید، اما یک کت و شلوار معمولی به تن داشته باشید، آزاد خواهید بود تا از سبک‌های مختلف ساعت خارج شوید .

یک بند فولادی ضد زنگ و برخی  قابلیت‌های اضافه‌شدۀ دیگر روش‌های زیادی برای اضافه کردن جذابیت به کت و شلوار شما هستند. نیازی نیست که با یک دست کت شلوار رسمی ظریف دیده شوید .

هر ساعتی را که انتخاب می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم در یک کیفیت عالی سرمایه‌گذاری کنید؛ زیرا مردم می‌خواهند که به ساعت شما توجه کنند، به خصوص زمانی که درست بر روی مچ دستتان است.

همچنین ، یک سرمایه‌گذاری خوب شما را به یاد ماندنی‌تر کرده و تاثیر بهتری نسبت به یک ساعت ارزان حواهد داشت . اشتباه نکنید ، بسیاری از ساعت‌های مقرون‌به‌صرفه نیز وجود دارند؛ اما ساعت یک اکسسوری است که ارزش خرج کردن کمی پول بیشتری را دارد. و آیا چک کردن زمان بر روی ساعت خیلی برازنده‌تر و شیک تر از چک کردن موبایل نیست؟

نقش دکمه سرآستین در اکسسوری کت شلوار

اگر از پیراهن دوسرآستین، انواع فرانسوی، استفاده می‌کنید، باید این اکسسوری را به ست لباس خود بیافزایید. این جز، سرآستین‌های شما را، به جای‌آنکه آویخته باشند، بسته نگه می‌دارد.

دکمۀ سرآستین کاملا ً آراسته به نظر می‌رسد و فرصتی برای نشان دادن سلیقه شخصی شما است .

دکمۀ سرآستین در انواع و اقسام مختلف وجود دارند. مناسب‌ترین گزینه برای کت و شلوار معمولی و کاری شما احتمالاً دارای یک طراحی فلزی پایه خواهد بود. برای رویدادهای رسمی، می‌توانید از سنگ‌های گران‌قیمت و گره‌های ابریشمی در مچ دست خود استفاده کنید.

با این حال، انواع ساده و بی‌پیرایه برای کت و شلوار استاندارد شما بهتر است. همانند بیشتز اکسسوری‌های دیگر، انواع ساده بهتر از انواع افراطی است.

دقت کنید که انتخاب خود را متناسب با محیط و شرایط پیرامون خود نگه دارید. شما می‌توانید برخی دکمۀ سرآستین‌های جالب و جدیدی را امتحان کنید، اما آن‌ها بهترین  گزینه در خانه و برای جلسات کاری هستند. انواع خشونت‌آمیز را برای رویدادهای اجتماعی سرگرم‌کننده ذخیره کنید.

شاید استفاده از دکمۀ سرآستین دشوار باشد ، اما تاثیر آن ارزش آن را دارد . کت شلوار شما به طور ناگهانی ده امتیاز به‌جهت استفاده از دکمۀ سرآستین به دست خواهد آورد .

نقش کمربند در اکسسوری کت شلوار

هیچ‌کس شلوار شل ‎‌و‌ ول را دوست ندارد . آن‌ها زیبا به نظر نمی‌رسند و افراد با پوشیدن آن‌ها احساس راحتی نمی‌کنند . یک کمربند زیبا می‌تواند به این مساله کمک کند .

کمربند ممکن است یکی از اکسسوری‌های غیرقابل مذاکره باشد ؛ اگر شلوار شما پایین بیفتد ، نمی‌توانید از این قلم صرف‌نظر کنید .

کمربند شلوار شما را در دور کمر شما نگه می‌دارد و مانع از تماس لبۀ شلوار با زمین می‌شود. این یک پاداش برای اطمینان از این است که شلوار شما با کت شلوار شما دارای تناسب است.

کمربند شلوار باید چرمی باشد . جنس این کمربند باید با چرم کفش شما مطابقت داشته باشد ، بنابراین در جفت کردن آن‌ها با کت و شلوار خود دقت داشته باشید . کمربند باید ساده ، ظریف و باریک باشد .

نقش سنجاق کراوات در اکسسوری کت شلوار

سنجاق کراوات بعنوان گیره کراوات نیز شناخته می‌شود. و دقیقاً این کار را انجام می‌دهد – کروات شما را محکم در کنار پیراهن شما نگه می‌دارد. سنجاق کراوات به کراوات شما کمک می‌کند که صاف و هموار بماند. همچنین مانع از کج شدن یا حرکت آن به اطراف می‌شود.

این اکسسوری منطقۀ دیگری است که در آن شما می‌توانید یک انتخاب طراحی دیگر داشته باشید . سنجاق کراوات می‌تواند به صورت یک نوار ساده از فلزی ساده بوده یا طرحی بر روی خود داشته باشد .

به طور کلی، سنجاق کراوات pizzazz زیادی ندارند . آن‌ها بخش بزرگی از کت و شلوار شما نبوده و فقط یک ظرافت ظریف به لباستان می‌بخشند .

سنجاق کراوات راه‌حل بسیار بهتری نسبت به سوزن کراوات است. سوزن کراوات، پیراهن و کراوات شما را به یکدیگر متصل می‌کند که اغلب باعث خراب‌شدن پارچه کروات شما می‌شود، چون یک سوراخ کوچک را ایجاد می‌کند.

و هیچ‌کس اکسسوری که باعث ایجاد اثر شود را دوست ندارد.

نقش سنجاق یقه در اکسسوری کت شلوار

سنجاق یقه در حال‌حاضر بسیار رایج نیست، با این حال محبوبیت آن‌ها در حال افزایش است. در گذشته، آن‌ها برای شناسایی یک گروه یا یک سازمان مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

با این حال، امروزه، استفاده از سنجاق‌های یقۀ تزئینی در حال افزایش است. به این دلیل که این اکسسوری مناسب، راه خوبی برای نشان دادن سبک منحصر به فرد هر انسان امروزی است.

اگر یک سنجاق یقه زینتی را انتخاب می‌کنید، حتی می‌توانید آن را با دستمال جیبی خود هماهنگ کنید. این سنجاق‌ها ممکن است طرح‌ها و رنگ‌های مشابه‌ای داشته باشند؛ حتی گاهی ممکن است به صورت یک مجموعه فروخته شوند.

سنجاق یقه بر روی کت لباس شما قرار می‌گیرد و می‌تواند در همان سمت قرارگیری دستمال‌جیبی قرار گیرد.

نقش ساس بندها در اکسسوری کت شلوار

امروزه ساس‌بندها همانند گذشته به عنوان اکسسوری کت شلوار محبوب نیستند؛ اما سزاوار توجه بسیار بیشتری هستند. آن‌ها یک جذابیت قدیمی را به کت و شلوار هر مردی اضافه می‌کنند.

فقط یک جفت ساس‌بند زیر کت نشان‌دهندۀ این است که این مرد در لباس پوشیدن غرور دارد .

ساس‌بندها را می‌توانید به شلوار مناسب خود متصل کنید یا به دکمه‌های شلوار خود متصل کنید. در صورت امکان سعی کنید از گیره استفاده نکنید، زیرا امن نبوده و همگی آن‌ها درجۀ یک نیستند.

اگر شلوار شما دکمه داخل کمربند نداشته باشد تا ساس‌بند را متصل نگه دارد، به راحتی می‌توانید چند تا از آن‌ها را بدوزید و یا از خیاط بخواهید تا برای شما بدوزد.

ساس‌بندها فوق‌العاده هستند، چون، بر خلاف کمربند، به شلوار شما کمک می‌کنند تا به درستی روی بدن شما قرار گیرد؛ کمربند پارچه را دور کمر شخص می‌پیچد و در نتیجه از آویزان شدن پارچه جلوگیری می‌کند.

برای مثال، بهتر است که تاکسیدو همراه با کمربند استفاده نشود؛ زیرا کمربند، حتی سوراخ‌های کوچک آن، پیوستگی تاکسیدو را درهم می‌شکند.

اکسسوری‌های کت شلوار شما باید اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

آیا می‌دانید که کت شلوار و اکسسوری‌هایتان را باید با چه کسی هماهنگ کنید؟ خودتان.

اگر در مورد ظاهر خود احساس خوبی ندارید ، این احساس در تمام روز طول خواهد کشید و همراه شما خواهد بود . توجه داشته باشید که ظاهر مناسب برای کت و شلوار خود دارید . یک دست کت و شلوار مناسب ، به شما اعتماد به نفس می‌دهد .

کت و شلوار و اکسسوری لباس شما باید باعث شود که شما در مورد این که چطور دیده می‌شوید، احساس خوبی داشته باشید. زمانی که احساس خوبی در مورد انتخاب‌های لباس خود دارید، می‌توانید به خود اعتماد کنید .

یک کت و شلوار مناسب به شما این احساس را می‌دهدً که یک دست کت و شلوار ارتش را پوشیده‌اید و آمادۀ مبارزه با روز هستید. یکی یا دو اکسسوری مناسب سلاح‌های نهایی شما برا تکمیل کردن ظاهر و لباستان هستند.

مهم نیست که چقدر می‌شنوید که اکسسوری مناسب، لباس شما را کامل می‌کند؛ اگر اکسسوری در لباس شما به درستی قرار نگیرد ، آن را اضافه نکنید . زیرا تنها باعث می‌شود که خود آگاه باشید .

از اکسسوری کت شلوار زیاد استفاده نکنید.

کمتر بهتر است. برخی از این اکسسوری‌ها فوق‌العاده و ضروری هستند. بقیه مانند رویه و تاپینگ کیک هستند.

اکسسوری‌های لباستان می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده بوده و روشی عالی برای نشان دادن سلیقه بی‌عیب و نقص شما باشد. اما اگر در حد اندازۀ مناسب استفاده شوند، بهترین خواهند بود.

اگر همۀ آن‌ها را کنار هم بگذارید، طوری به نظر خواهید رسید که تلاش بسیاری برای شبیه شدن به یک ژنرال پنج ستاره کرده‌اید.

شما تنها بر تمام این اکسسوری‌ها  توجه کرده‌اید و نسبت به کت شلوار به دقت انتخاب شده و با کیفیت بالا بی‌توجه بوده‌اید. اکسسوری مناسب تنها به معنای اضافه کردن اندکی از سبک، و نه سونامی مد، به لباس شما است.

اکسسوری کت و شلوار خود را با دقت زیاد ست کنید.

توجه به این نکته مهم است که اکسسوری‌های لباستان، همانند کت شلوارتان، با هم مطابقت داشته باشند. شما باید انتخاب کنید که کدام اکسسوری‌ها تیپ موردنظر شما را ایجاد می‌کنند. همچنین، باید مطمئن شوید که همۀ آن‌ها با یکدیگر مطابقت داشته و تداخل و ناهماهنگی نداشته باشند.

برای مثال، هیچ‌گاه کمربند را با ساس‌بند نپوشید، زیرا تکراری دیده می‌شود. هر دو یک عملکرد را نشان می‌دهند، پس فقط از یکی از آن‌ها استفاده کنید.

پارچه‌های خود را مخلوط نکنید. برخی از پارچه‌های مشخص وضعیت‌های بسیار متفاوتی را ایجاد می‌کنند, بنابراین دیدن ترکیب آن‌ها با سایر پارچه‌های افراطی احساس ناخوشایندی را در پی خواهد داشت.

هرگز با کراوات ابریشمی یک ژاکت پشمی نپوشید. ژاکت پشمی, احساس سنگینی و جدیت به لباس شما می‌دهد. از طرف دیگر، کراوات ابریشمی سبک و لطیف بوده و تا حدی لوکس است. ترکیب این دو جز باعث ایجاد احساس مخالفی با یکدیگر می‌شود.

به همین ترتیب، انواع مختلفی از فلزات یا چرم‌ها را با هم مخلوط نکنید. اگر کفش‌های شما قهوه‌ای هستند, کمربند شما باید قهوه‌ای باشد. دکمه‌های سرآستین نقره‌ای دارید؟ مطمئن باشید که قلاب کمربند شما نقره‌ای است.

بایدها و نبایدهای اکسسوری‌های کت و شلوار

گفته می‌شود که شیطان در جزئیات است . اما هر کسی که « آن‌ها » هستند , اشتباه نمی‌کنند . اگر اکسسوری‌های کت شلوارتان مربوط به لباس تان است , حتما ً تمام جزئیات را صحیح تنظیم کنید .

  • بیش از یک کمربند خوب داشته باشید . یک کمربند چرم مشکی و یک کمربند چرم قهوه‌ای داشته باشید.
  • وقتی که شما آن‌ها را در رویدادهای اجتماعی به تن می‌کنید, با افزودن کمی رنگ به ساس‌بند خود احساس قدرت کنید. یک رنگ مخفی چند ویژگی را به لباس‌های شما اضافه می‌کند .
  • از دستمال جیبی با اندازۀ اشتباه استفاده نکنید. اگر دستمال جیبی شما دارای جنس نرم و لطیف است, می‌تواند بزرگ‌تر باشد، زیرا فضای کمتری اشغال می‌کند. با این حال, دستمال‌های جیبی ضخیم‌تر مانند انواع پنبه‌ای باید کوچک‌تر باشد تا در جیب شما درشتی ایجاد نکند.
  • با یک دستمال جیبی سفید احساس راحتی و آزادی کنید. انتخاب نوع کلاسیک به سختی منجر به اشتباه می‌شود.
  • انتخاب یک کراوات پاپیونی؟ یکی را انتخاب کنید که خودتان بتوانید ببندید.
  • یک جهت ساعت برای هماهنگی با لباس خود داشته باشید. یک ساعت خوب یک اجبار است; یک ساعت غواصی می‌تواند جایگزین خوبی برای پوشیدن لباس‌های با رسمیت کم‌تر باشد.
  • به جوراب‌های خود توجه کنید . آن‌ها احتمالا ً زمانی که به درستی قرار گرفته باشند , به بیرون نگاه می‌کنند , پس مطمئن باشید که مناسب هستند . جوراب‌های نازک و سیاه که ساق پای شما را می‌پوشاند , برای کت و شلوار شیک و ایده‌آل هستند . اگر برای یک رویداد اجتماعی با رسمیت کم‌تر لباس می‌پوشید , می‌توانید کمی بارنگ و طرح‌ها بازی کنید .
  • اگر پیراهن آستین فرانسوی پوشیده باشید, دکمه‌های سرآستین را فراموش نکنید! بدون آن‌ها یا با آستین‌های تازده شدۀ روبه بالا، شلخته به نظر خواهید آمد. دکمه‌های سرآستین فرصتی عالی برای ایجاد استایلی بی‌نظیر خواهد بود.
  • کراوات خود را به کمربندتان گره نزنید. کراواتتان تا رسیدن به کمرتان به اندازۀ کافی طولانی خواهد بود، اما لطفا آن را بیرون بگذارید.
  • ظاهر خود را پرورش و بهبود دهید. چه نوع از مد لباس برای شما جذاب است؟ رترو یا مد, یک جهت را انتخاب کنید و به آن تکیه کنید!
  • ظاهر خود را ساده نگه دارید . نیازی نیست که خیلی سخت تلاش کنید . اگر به اصول اولیه پایبند باشید , بهترین خواهید بود .

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موسسان گروه رانژ در خانواده ای متولد و پرورش یافته اند که فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و تک فروشی پوشاک از سال ۱۹۶۰ آغاز کرده بودند. به همین منظور با بهره گیری ازتجربیات نسل های قبل خود در زمینه پوشاک بهره جسته و آن را در کنار دیدگاهی کامل با تصویر آینده از هنر و سنت، ترکیبی کاملا ماهرانه نقش زده اند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت رانژ می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست