Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
مهر 26, 1400

انواع کفش مردانه

دنیای بزرگی از انواع کفش مردانه برای کشف وجود دارد! سبک ها و جزئیات روی هر کدام می تواند فوق العاده باشد تا لباس شما را زیباتر نشان دهد. با انواع کفش های مردانه آشنا شوید تا ببینید چگونه می توانید تنوع بیشتری به کمد لباس خود اضافه کنید. به سادگی با تغییر کفش می توانید ظاهر خود را دگرگون سازید.

اصول اولیه کفش مردانه

درک این نکته که پوشیدن کفش با کت و شلوار در اغلب موارد فرم ضعیفی است، درست نیست. درواقع برای بازی در نقش یک تاجر موفق، تمام کمد لباس شما باید متناسب با نقش شما باشد. این شامل همه جزئیات کوچک در کفش شما می شود.

انواع کفش مردانه - رانژ

بنابراین ، طبیعی است که از خود بپرسید که هنگام لباس پوشیدن چه کفشی مناسب است. با وجود کفش های مردانه زیادی در بازار، ممکن است انتخاب های شما بسیار زیاد باشد. اما با کمی دانش اولیه ، به زودی کفش هایی را انتخاب خواهید کرد که شایسته شخصیت شما می باشد.

هیچ کفش جادویی وجود ندارد که تمام نیازهای شما را برای پیراستن برآورده کند. با این حال ، شما فقط باید بدانید که چه موادی مناسب ترند و به دنبال کدام سبک و برش هستید. سپس ، به زودی مانند یک حرفه ای برای کفش هایتان خرید خواهید کرد.

جنس کفش

کفش های مردانه تقریباً همیشه از چرم ساخته می شوند. این نه تنها زیبا ترین ماده موجود است ، بلکه با دوام ترین نیز می باشد. اگر از کفش های چرمی خوب استفاده کنید و اگر به درستی از آنها مراقبت کنید ، می توانند سالها برای شما کار کنند. اگر پوشیدن چرم طبیعی یک معضل برای شما ایجاد می کند، نگران نباشد. گزینه های چرم مصنوعی نیز وجود دارد.

انواع کفش مردانه - رانژ

با این حال ، توجه داشته باشید که چرم مصنوعی به اندازه چرم طبیعی از دوام بالایی برخوردار نیست. برخلاف چرم اصل ممکن است ترک بخورد و پوسته پوسته شود. چرم واقعی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد ، اما در نهایت دوام بیشتری هم خواهد داشت.

آناتومی کفش های مجلسی

مهمترین قسمت های کفش که باید بدانید عبارتند از: انگشت شست پا ، انگشتان پا ، طرفین و رو به رو.

شاید ایده خوبی باشد که هر قسمت را بشناسید و برای خرید کفش های با کیفیت، از هر یک از این قسمت ها باید به چه نکاتی توجه کنید. دانستن هر قسمت به شما کمک می کند تا سبک کفش خود را تشخیص دهید و اینکه آیا مناسب لباس شما است یا خیر.

نوک کفش شما کاملا نمایان است. این قسمت جلویی کفش شماست. این محصول از چرم قالب دار ساخته شده است و از یک مدل چوبی برای حفظ شکل آن استفاده می کند. بسته به نوع کفشی که انتخاب می کنید ، انگشت پا می تواند نوک تیز ، گرد یا مربع باشد.

سپس نوبت رویی کفش میشود. این قسمت کفش در امتداد خط انگشتان پا است که هنگام قدم گذاشتن با پای شما حرکت می کند. حرکات شما در نهایت این قسمت را فرسوده می کند و در اینجا چین ایجاد می کند.

یک چهارم کل، بقیه کفش بالایی شماست که به پاشنه پا می رسد. این کفش می تواند در انواع مختلف باشد ، بسته به نوع کفش آن متفاوت است. در نهایت ، روبرو است. این قسمتی از کفش شما است که نوار چرم با چشمان آن است.

انواع و مدل های مختلف کفش های مردانه

قوانین پیراستن می تواند بسیار سخت باشد. به نظر می رسد مردان به اندازه زنان انتخاب مد ندارند.

بنابراین علیرغم اینکه کت و شلوار تنها گزینه لباس مجلسی پوشیدن مردان است، تعداد تکان دهنده ای از گزینه های کفش مردانه وجو دارد! جنس ، استایل و رنگ کفش ممکن است هنگام لباس پوشیدن متفاوت باشد. این تصمیمات بر اساس عوامل مختلف ، از جمله سطح رسمی بودن لباس ، رویدادی که در آن شرکت می کنید ، حتی آب و هوا ، متغیر باشد. برخی از انتخاب ها طبیعتاً شیک تر از دیگران خواهند بود. به عنوان مثال ، کفش های چرمی کلاس بالاتری دارند.

کفش آکسفورد

آکسفورد (که با نام بالمورال نیز شناخته می شود) محبوب ترین انتخاب برای کفش های مردانه است. آنها همچنین رسمی ترین گزینه در بین همه گزینه ها هستند. کفش های آکسفورد با انگشتان بسته و توری بسته یک شکل بسیار شیک ایجاد می کنند.

همیشه کفش آکسفورد سبک با بند بسته را پیدا خواهید کرد. این یکی از ویژگی های بارز این سبک است ، همراه با انگشتان پا و یک پاشنه کوچک.

توری بسته شده باعث ایجاد تناسب بیشتری برای کفش شما می شود که باعث ایجاد شکل بسیار مشخص می شود.

تقریباً در هر مکانی می توانید این کفش ها را بپوشید. آنها با هر کت و شلوار تجاری ، مناسب برای هر جلسه کاری یا روز در دفتر  میباشند. البته ، می توانید آکسفورد را در یک مراسم رسمی با تاکسیدو خود بپوشید ، به شرطی که آکسفوردهای رسمی باشند. اما انواع دیگر و سبک های غیر رسمی کفش های لباس آکسفورد نیز وجود دارد.

شما همیشه قادر خواهید بود کفش های آکسفورد را از طریق بند بسته آنها تشخیص دهید. این به نحوه ساخت کفش اشاره دارد.

کفش دربی

کفش های دربی به جز در یک مورد، بسیار شبیه به آکسفورد است. این سبک به جای توری بسته دارای چفت باز است. باز بودن احساس کمی راحتی در کفش ایجاد می کند و باعث می شود کمتر تنگ باشد و راحت تر به نظر برسد.

دربی ها متفاوت هستند زیرا محوطه آنها در بالای رویه دوخته شده است. این باعث ایجاد نوارهای چرمی جداگانه ای می شود که در دو طرف کفش قرار گرفته و فلپ هایی را تشکیل می دهند. بندها از طریق این فلپ ها عبور می کنند و فلپ ها را تا انتها با هم نمی کشند. این باعث میشود  که کفش پهن تری را ایجاد کند.
کفش های دربی شبیه کفش های آکسفورد هستند ولی با این حال ، آنها کمی معمولی تر از آکسفورد هستند ، بنابراین برای لباس رسمی بکار نمیروند.

کفش بروگ

این کفش یک کفش زینتی میباشد که هنر زیادی در آن بکار رفته است. هر کفشی ممکن است دچار مشکل شود ، اما بیشتر در آکسفورد و دربی این اتفاق میفتد.

این سبک شامل سوراخ های زیادی است ، معمولاً در امتداد درزهای کفش شما. گاهی اوقات یک طرح سوراخ شده روی کلاهک پا نیز وجود دارد.

آیا می خواهید یک جفت کفش مجلسی را پیدا کنید؟ به سادگی به دنبال سوراخ ها باشید! با این حال ، انواع و شیوه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که می توانید انتخاب کنید:

بروگ کامل

این نسخه از کفش بروگ اغلب نوک بال نیز نامیده می شود. نام خود را از یک کلاه گرفته است: به شکل بال است و به سمت عقب کفش می پیچد. سوراخ ها به همراه کلاهک پا به سمت پاشنه دنبال می شوند.

نیمه بروگ

همچنین به عنوان یک نصف بروگ شناخته می شود. درپوش انگشتان پا روی یک نیمه برگی قرار دارد و با سوراخ هایی که در امتداد آن درز دیده می شود.

این یک سبک کم اهمیت تر است زیرا درپوش انگشتان پا به بیرون گسترش نمی یابد. با این حال ، اغلب دارای سوراخ های تزئینی در انگشت پا است.

کوارتر بروگ

این سبک کفش حتی کمتر از بقیه جا می اندازد. تنها سوراخ ها در اطراف درز طبیعی کفش وجود دارد و هیچ گونه شکوفه یا تزئین اضافی در آن وجود ندارد.

لانگ وینگ بروگ

این سبک درست مانند نوک بال است ، فقط با یک گیلاس اضافی در بالا. با بال های بلند. درز دقیقاً به پاشنه می رسد. این تنوع بیشتر در کفش های دربی یافت می شود.

کفش های بلوچر

کفش های بلوچر یکی دیگر از تغییرات جزئی در کفش دربی است. در حقیقت ، گاهی اوقات این دو نام به جای یکدیگر استفاده می شوند ، حتی اگر صحیح نباشد. هر دو دارای سیستم بستن باز هستند و از هر نظر تقریباً یکسان هستند. بنابراین اگر می خواهید تفاوت بین بلوچرها و دربی ها را تشخیص دهید ، نگاه دقیق تری به توری بیندازید تا به شما در تشخیص کفش کمک کند.

دربی دو محوطه بزرگ دارد که بر روی رویه دوخته شده است که حاوی چشمک است. از طرف دیگر ، کفش های بلوچر دارای رویه ای یک تکه هستند و نوارهای کوچکی از چرم در کناره های آن دوخته شده است که شامل چشم ها می شود.

بلورها نیز بسیار شبیه به کفش های مجلسی آکسفورد هستند.

آنچه آکسفوردها را از بلوکرها متمایز می کند این است که آکسفوردها دارای یک سیستم بسته بند هستند که در زیر رویه دوخته شده است. از طرف دیگر ، کفش های بلوچر دارای یک سیستم توری باز هستند که به دو طرف دوخته شده است. شما می توانید همانطور که کفش های دربی را می پوشید ، کفش های بلوچر بپوشید. آنها با یک کت و شلوار عالی برای خوردن عصرانه ، یک روز در دفتر یا هر زمان که نیاز به ظاهر زیبا دارید، بسیار عالی باشد.

بند های راهب

آیا تا به حال به کفش های مجلسی مردانه بدون بند و در عوض سگک دار توجه کرده اید؟ این کفش های چرمی بی نظیر در جایی بین کفش های آکسفورد و دربی قرار می گیرند.

این کفش های چرمی بی نظیر در جایی بین طیف رسمی بین کفش های آکسفورد و دربی قرار می گیرند. قابل توجه ترین ویژگی های بندهای راهب ، سگک و بندهای زین فلزی آنها است. این کفش ها برجسته هستند ، بنابراین هر کجا که آنها را بپوشید ، بندهای راهب شما نقطه تمرکز لباس شما خواهد بود. کفش های بند راهب در صورتی که رنگ مناسبی داشته باشند با کت و شلوار بسیار زیبا به نظر می رسند ، اما با یک لباس معمولی نیز فوق العاده هستند. از نظر ساخت ، بندهای راهب بسیار شبیه به کفش های مجلسی آکسفورد هستند ، فقط بدون سیستم توری. شما همیشه قادر خواهید بود کفش های راهب را تشخیص دهید زیرا آنها از سگک برای بستن آنها استفاده می کنند.

حال سوال اصلی این است: چند سگک؟

تسمه های تک راهب

این سبک از بندهای راهب تنها یک بند در قسمت بالای پا دارد ، با یک سگک. در نتیجه ، بند می تواند بسیار نازک باشد. در بالای پا ، دقیقاً در بالای بالای کفش ، محکم می شود.

دو بند مونک

این نوع کفش بند راهب دارای دو بند و دو سگک است. بند در اینجا بسیار گسترده است تا به لبه خارجی پا برسد. در آن مرحله ، بالا و پایین بند به دو بند نازک تر تقسیم می شود. بند بالا در همان مکان اول کفش بند راهب قرار دارد ، اما بند دوم تمایل دارد که بسیار پایین تر فاصله داشته باشد.

پمپ اپرا

پمپ های اپرا بالاترین سطح کفش های مجلسی هستند. اینها از انگلستان ویکتوریا هستند و هنوز هم در شرایط خاصی پوشیده می شوند. فقط در شگفت انگیزترین رویدادهای فانتزی پمپ های اپرا حضور دارند.

به احتمال زیاد شما در بعضی رویدادها پمپ های اپرا را پیدا خواهید کرد. این رویدادها معمولاً یک عروسی، یک جشن و یا غافلگیری است. شما می توانید بلافاصله پمپ های اپرا را تشخیص دهید زیرا از چرم رنگی ساخته شده اند و پاشنه کمی بالاتر از اکثر کفش های مردانه دیگر دارند.

کفش لوفر

در اینجا یکی دیگر از کفش های راحتی را داریم ، اما به اندازه  پمپ اپرا رسمی نیست.

انگشتان پای لوفر بسیار شبیه به موکاسین دوخته شده است ، از این رو بسیار آرامش بخش است.

غالباً تزئینی یا تسمه ای در سراسر رویه وجود دارد. علاوه بر این ، اغلب منگوله یا میله فلزی را می بینید که در آنجا قرار گرفته است. این موارد بر رسمی بودن کفش شما تأثیر می گذارد. بسته به نوع یا سبک لوفر که انتخاب می کنید ، می توانید آن را در محیط های رسمی تر یا با کت و شلوارهای تجاری بپوشید.

لوفرها به راحتی با بند و سگک خود قابل تشخیص هستند. ضامن و بند طولانی آنها در سرتاسر آن نیز از ویژگی های کلیدی در یک کفش است.

پنی لوفر

این سبک لوفر بدون تزئین است به جز یک بند ضخیم در بالای رویه. به دلیل اینکه بند در مرکز آن دارای یک دهانه کوچک است ، “پنی لوفر” نامگذاری شده است.

بیت لوفر

این تنوع روی لوفر رسمی ترین روش برای پوشیدن این کفش است. دارای یک میله فلزی در سراسر رویه. این سبک توسط گوچی در دهه 1960 معرفی شد و محبوبیت زیادی پیدا کرد.

چکمه (بوت)

چکمه های پیراهن بسیار شبیه کفش های آکسفورد یا دربی شروع می شوند ، با این تفاوت که دارای پایه ای هستند که تا مچ پای شما بالا می رود.

فقط به دلیل پوشیدن چکمه ، نیازی نیست که آنها کاملاً کاربردی باشند. آنها همچنین می توانند زیبا به نظر برسند! ممکن است چکمه های مجلسی دارای سبک خاصی باشند. به عنوان مثال ، برخی ممکن است انگشتان پای خود را به هم بزنند یا نوک انگشتان متعادل نباشد

اگرچه چکمه ها معمولی هستند ، اما پوشیدن یک جفت بوت زیبا با کت و شلوار قابل قبول است.

فقط مطمئن شوید که چکمه ها از چرم تیره ساخته شده اند و از نظر فرم عالی هستند. و هرگز آنها را با لباس رسمی ست نکنید!

چکمه چلسی

در اینجا یک نیم بوت دیگر است ، اما این یکی بدون بند است. خیلی راحت در پا میروند و از آن بیرون میایند.

انگشتان پای چکمه های چلسی گرد است آنها همچنین دارای قطعه ای از الاستیک در مچ پا برای پهن شدن هستند.

بهترین راه برای پوشیدن چکمه های چلسی به صورت شیک ، کت و شلوار معمولی است. چکمه های چلسی دارای پاشنه بلند و برچسب پارچه ای در قسمت پاشنه برای کشیدن آن ها روی پاشنه شما هستند.

چکمه های چوکا

در چکمه های چوکا، قسمت مچ پا بسیار کوتاه است ، فقط با دو یا سه سوراخ به هم متصل می شوند.

چکمه های چوکا بسیار ساده هستند. آنها دوخت زیادی ندارند و انگشت شست دارند. این باعث می شود آنها بسیار راحت باشند. شما بیشتر آنها را با لباس های معمولی می پوشید ، اگرچه می توان آنها را برای برخی از لباس های نیمه رسمی پوشید.

گزینه های احتمالی رنگ کفش

معنای این که کفشی به عنوان یک کفش مناسب شناخته می شود این نیست که شما می توانید آن را با هر لباسی شیک بپوشید.

انواع کفش مردانه - رانژ

همه کفش ها با همه کت و شلوار مناسب نیستند. رنگ کفش می تواند با کت و شلوار شما همخوانی داشته باشد. بسیار مهم است که بدانید کدام رنگ کفش با هر رنگ کت و شلوار بهتر ست می شود.

سیاه

مشکی رسمی ترین رنگ در لباس و کفش است. بنابراین ، اگر از لباس رسمی استفاده می کنید ، همیشه به کفش های مشکی نیاز دارید.

گذشته از بحث انتخاب، واضح است که کفش های مشکی با کت و شلوار مشکی ، رنگ های دیگر کت و شلوار با کفش های مشکی بسیار خوب ست میشوند.

برای داشتن ظاهری صاف ، کفش های مشکی خود را با کت و شلوار زغالی ست کنید. فوق العاده باکلاس است.

قهوه ای استاندارد

دومین رنگ محبوب کفش قهوه ای است.

اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید کت و شلوار آبی خود را بپوشید ، نمی توانید کفش های قهوه ای انتخاب کنید. این یک ترکیب رنگ بسیار گرم است. کفش های قهوه ای را امتحان کنید. این رنگ گرم، این سایه سرد را نیز گرم می کند.

به طور طبیعی ، کت و شلوارهای قهوه ای با کفش های مجلسی قهوه ای مناسب هستند. این ظاهر تک رنگ همیشه ایده خوبی است.

رنگ قرمز خونی و بورگوندی

این کفش های مجلسی فقط کمی رنگ قرمز در خود دارند. به نظر می رسد مطابقت آن دشوار است ، اما برای چند رنگ کت و شلوار یک انتخاب مناسب است.

اگر علاقه ای به ظاهر تک رنگ کت و شلوار قهوه ای با کفش های مجلسی قهوه ای ندارید ، کفش های قهوه ای را با یکی از این کفش ها عوض کنید.

آبی یک رنگ هیجان انگیز برای کت و شلوار است. با جفت کردن کت و شلوار آبی خود با کفش های قرمزخونی یا بورگوندی به این احساس هیجان انگیز برسید.

قهوه ای روشن

کفش های قهوه ای روشن بسیار مدرن به نظر می رسند. آنها ظاهری شیک و خیره کننده به لباس شما خواهند داد.

اگر از کت و شلوار آبی مد روز استفاده می کنید ، کفش های قهوه ای روشن یک انتخاب عالی هستند. قهوه ای روشن بر تن کت و شلوار آبی غلبه نمی کند.

اگر از کت و شلوار برنزه استفاده می کنید ، کفش های قهوه ای روشن یک انتخاب طبیعی هستند. هر چیزی تیره تر تمام توجه شما را به پاهای شما جلب می کند و نه کت و شلوار زیبای شما.

سفید و برنزه

اگر در آب و هوای گرم هستید یا به یک رویداد تابستانی رفته اید ، ممکن است کت و شلوار کمیاب بژ یا کرم رنگ بپوشید.

متأسفانه ، این رنگ کت و شلوار ممکن است دشوار باشد که با کفش هماهنگ شود. دلیلش این است که رنگ مشکی یا قهوه ای معمولی این کت و شلوارهای روشن را تحت تاثیر قرار میدهد.

در عوض ، برای انتخاب کفش در این دمای گرم ، یک جفت کفش سفید یا برنزه بپوشید. کفش های سفید یا برنزه نیز گزینه مناسبی برای عروسی های تابستانی هستند.آنها را با یک کت و شلوار خوش رنگ روشن ست کنید و توجه همه را به خود جلب کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موسسان گروه رانژ در خانواده ای متولد و پرورش یافته اند که فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و تک فروشی پوشاک از سال ۱۹۶۰ آغاز کرده بودند. به همین منظور با بهره گیری ازتجربیات نسل های قبل خود در زمینه پوشاک بهره جسته و آن را در کنار دیدگاهی کامل با تصویر آینده از هنر و سنت، ترکیبی کاملا ماهرانه نقش زده اند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت رانژ می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست