Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها آموزشی
  • نویسنده ادمین
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 10 دقیقه
خرداد 6, 1400

انتخاب شلوار مناسب با چه معیارهایی باید باشد؟

پیدا کردن یک شلوار مناسب برای شلوار “کت وشلوار” گاهی اوقات غیر ممکن به نظر می رسد. با این حال ، هنگامی که یک جفت کت و شلوار مورد علاقه خود را پیدا کردید ، باید مطمئن شوید که شلوار آن به خوبی برای شما مناسب است.

تفاوت ها در انتخاب شلوار مناسب چیست؟

وقتی در حال ارزیابی یک شلوار جدید و شلوار مجلسی هستید ، موارد بیشتری را باید در نظر بگیرید نه فقط طول و دور کمر را.

درست مانند تناسب کلی کت و شلوار ، هر قسمت از شلوار شما باید متناسب با بدن شما باشد. آنها باید طوری به نظر برسند که انگار فقط برای شما ساخته شده اند. مدهای امروزی انواع مختلفی از سبک ها را ارائه می دهد به نحوی که شلوارها مناسب باشند. با سبک های متعدد ، ممکن است دانستن اینکه چه چیزی قابل قبول است گیج کننده باشد. بهترین تناسب برای شما بستگی به نوع بدن شما و سطح راحتی شخصی شما دارد.

شلوارهای مجلسی کلاسیک

برای شلوارهای سنتی و استاندارد خود ، از تناسب کلاسیک استفاده کنید که به طور منظم در نوار کمر قرار می گیرد و دقیقاً در قسمت کمر می نشیند.

این بدان معنا نیست که شلوار متناسب گشاد است! در حالی که مقداری پارچه اضافی وجود دارد. اگر از کت و شلوار رسمی استفاده می کنید و پاهای شما به فضای بیشتری برای احساس راحتی نیاز دارند ، حتماً یک شلوار مجلسی مناسب انتخاب کنید. هر چیز دیگری بسیار سطحی و غیر رسمی به نظر می رسد.

شلوار مجلسی باریک

یک شلوار مجلسی باریک ، ظاهری بسیار مدرن دارد. این شلوار مناسب، پارچه اضافی زیادی ندارد و پاهای شما را بسیار برجسته می کند.

با این حال ، شلوارهای باریک استایلی نیستند که همه تیپ های بدن را به خود جلب کنند. آنها می توانند بسیار شیک و زیبا در مردان لاغر به نظر برسند و برای افرادی که معمولاً از لباس کلاسیک استفاده می کنند تنگ یا نامناسب باشند. تفاوت اصلی بین شلوارهای باریک و کلاسیک در پارچه ای است که در ساخت آنها استفاده می شود. در نتیجه ، آنها نسبت به مدلهای دیگر شلوار، قد بلندی ندارند و در ساق پا باریک می شوند و به مچ پای باریک ختم می شوند.

شلوارهای مجلسی مدرن

اگر به دنبال یک پیچ و تاب معاصر در سبک استاندارد هستید بدون اینکه احساس کنید بدن شما در معرض نمایش است ، یک تناسب مدرن را در نظر بگیرید.

شلوارهای مدرن کمی جادارتر از شلوارهای باریک هستند ، البته نه برای همه. آنها هنوز باریک تر از شلوارهای کلاسیک هستند. این ظاهر براق سازش خوبی بین دو سبک است. شلوارهای مجلسی مدرن دقیقاً در خط کمر قرار دارند ، بنابراین قد آنها کمی بیشتر از تناسب باریک است. اما همانطور که شلوارهای باریک در ناحیه مچ پا تنگ می شوند ، شلوارهای مجلسی مدرن نیز همینطور هستند.

شلوارهای مجلسی شما چگونه باید باشند؟

ممکن است متوجه شوید که شلوار کت و شلوار شما کاملاً اشتباه است. کمر ممکن است اندازه نباشد یا دمپاها روی پاهای شما کیلومترها طول داشته باشد. با این حال ، گاهی اوقات ، ممکن است جزئیات کوچکی از تناسب شلوار شما جلوگیری کند ، و شما حتی ممکن است متوجه آن نباشید. تناسب ضعیف می تواند به وضوح آشکار باشد یا فقط در تکه های کوچک اینجا و آنجا قابل توجه باشد. بنابراین دانستن همه جزئیات کوچک که باید روی آنها تمرکز کنید ، مفید است. اگر هر کدام را درست انتخاب کنید ، یک شلوار مجلسی کاملا مناسب خواهید داشت.

در کمر، شلوار باید بدون کمربند احساس راحتی کند

هیچ کس نباید برای بالا نگه داشتن شلوار خود به کمک خارجی اعتماد کند. کمربندها بیشتر لوازم جانبی برای تزئین کت و شلوار شما هستند. آنها ممکن است به شما کمک کنند تا شلوار شما کمی دور کمرتان چسبیده باشد. با این حال ، اگر شلوار کت و شلوار شما خیلی پایین بیاید ، خیلی بزرگ است.


اگر شلوار شما به کمربند بستگی دارد تا بتواند آن را بالا نگه دارد ، این بدان معناست که مقدار زیادی پارچه اضافی دور کمرتان وجود دارد. بنابراین بستن کمربند در اطراف آنها باعث ایجاد دسته ای ناخوشایند در اطراف کمر شما می شود.
این یک هدیه مرده است و فریاد می زند: “شلوار من برای من بزرگ است!”

البته شما هم نمی خواهید کمرتان خیلی سفت باشد. اگر اصلا احساس می کنید فشرده شده اید ، آن شلوار مناسب شما نیست. برای تناسب شلوار ، آنها باید دقیقاً در بالای استخوان ران یا بالای آن قرار بگیرند.

اگر شلوار لباس شما دور کمرتان خیلی گشاد است ، گزینه دیگری به جز کمربند وجود دارد. می توانید از یک خیاط توانمند بخواهید که شلوارتان را ببرد. هنگام کوچک کردن کمربند ، چندین قسمت دیگر از شلوارهای لباس شما وجود دارد که باید تنظیم شوند. باز هم ، یک خیاط خوب نباید در تنظیمات مناسب مشکلی داشته باشد.

وضعیت شلوار هنگام نشستن بر صندلی

پارچه در قسمت پایینی صندلی شما باید به آرامی از پشت شما پوشیده شود که هم سبکی و هم راحتی را ارائه دهد.

اگر شلوار شما خیلی کوچک است ، پارچه آن از قسمت پایین شما کشیده و چروک می شود. وقتی این را می بینید ، مطمئن باشید که شلوار خیلی کوچک است.

هنگامی که این ناحیه بسیار کوچک است ، باید بتوانید آن را احساس کنید. اگر نشستن دشوار است ، این نشانه بدی است. هیچ کس نمی خواهد برای نشستن در سختی باشد. سرنخ دیگر این است که اگر زیپ شلوار خود را بالا بکشید دچار مشکل باشید. همچنین ، اگر در راه رفتن قدم های بلند را سخت بردارید.
شلوارهای کت و شلواری که روی صندلی خیلی تنگ هستند لزوماً یک هدف گمشده نیستند. این بستگی به این دارد که شلوار دارای پارچه کافی در درزها باشد تا این کار امکان پذیر باشد.

توجه کنید که پارچه اضافی نشانه بزرگ بودن شلوار است. مجدداً ، مواد باید به آرامی در پشت شما قرار بگیرند ، بدون افتادگی و کشش.

فاق باید هموار آزاد باشد

همانطور که هنگام نشستن، شلوار شما باید به آرامی در قسمت پشتی شما قرار بگیرد ، پارچه ها نیز باید روی فاق شما صاف باشند. نباید کشش یا افتادگی داشته باشد ، که نشان دهنده تناسب نامناسب شلوار است. برای تعریف دقیق ناحیه ، من به فاق شلوار شما ، ناحیه درست زیر کمرتان و محل اتصال پاها اشاره می کنم.

بدیهی است که شما یک فضای تنفس کوچک در اینجا می خواهید. البته که نباید این فضا زیاد بزرگ باشد. این امر باعث می شود شلوار شما کمتر از آنچه باید آویزان شود. شلوارهای آویزان بسیار غیرحرفه ای به نظر می رسند.

اگر فضای تنفس شما در ناحیه فاق بسیار کم است ، هنگامی که شلوار خیلی تنگ است چین و چروک هایی را پیدا میشود. این اغلب ناشی از اشتباه بودن شلوارهای مجلسی است. هنگامی که آنها به درستی طراحی نشده باشند ، فقدان تناسب فاق بدنی یکی از اولین نشانه ها است.

بلندی شلوار مناسب از پشت

قسمت بیرونی شلوارهای شما همان دوختی است که در قسمت بیرونی پای شما قرار دارد.

اندازه بیرونی از بالای کمر تا پایین مچ پا ، در امتداد خط ساقه اندازه گیری می شود. این به معنای واقعی کل طول شلوار شما است.

هنگام اندازه گیری، باید نوار چسب را در کمر خود جایی که شلوارتان به طور طبیعی در آن قرار دارد ، نگه دارید. برای اندازه گیری ، باید در مورد جایی که بهترین حدس شما برای محل توقف شلوارتان است ، متوقف شوید.
روش جایگزین برای اندازه گیری این است که نوار را تا سطح زمین بکشید و چند اینچ را از آن کم کنید.

هنگام اندازه گیری برای شلوار خود ، مطمئن شوید که از کفش های مجلسی استفاده می کنید. کفش های دیگر اندازه گیری شما را بهم میزند و این باید تا حد ممکن دقیق باشد.

بلندای شلوار مناسب تا فاق

طول ساق از فاق تا ساق مچ پای شما طول می کشد.

هنگامی که در مورد طول شلوار صحبت می شود ، به اندازه گیری آن اشاره می شود. این شماره ای است که هنگام خرید یک شلوار جدید باید بدانید. وقتی در حالت معمول ایستاده اید ، مطمئن شوید که شلوار گشاد نمی پوشید.

مطالب اضافی آنها به شما اطلاعات دروغین می دهد ، که می تواند منجر به خرید شلوارهایی شود که برای شما بسیار بزرگ هستند.

نحوه جایگیری دم‌پا های شلوار، طول آن را تغییر می دهد

به یاد دارید که چگونه گفتم که طول شلوار کت و شلوار شما بستگی به دم‌پا شلوار دارد؟ اگر مطمئن نیستید معنی آن چیست ، زمان مناسبی برای توضیح است.

هر یک از شلوارها با دم‌پای آن یا جایی که خط کمر دقیقاً در آن می افتد، مشخص می شود. این می تواند بسته به ظاهر محافظه کارانه یا مد روز شما متفاوت باشد. همچنین بسیار بر اساس ترجیحات شخصی است.

چگونه تناسب اندام بر عرض پاها تأثیر می گذارد؟

همانطور که در بالا بحث کردیم ، شلوارهای مختلف دارای عرض پا متفاوت هستند. اینها بخشی از ویژگی های تعیین کننده هر نوع تناسب اندام است.

یک شلوار باریک دارای پاهای بسیار باریک است و با نزدیک شدن به مچ پا باریک تر می شود. آنها دهانه باریکی دارند. آنها بسیار نزدیک بدن قرار دارند و شما واقعاً نمی توانید پارچه ای را در اطراف ساق پای خود بچسبانید.

شلوارهای مجلسی کلاسیک دارای یک پارچه کاملا راست هستند. اندازه گیری آنها در اطراف ران مانند مچ پا است. شما می توانید پارچه های شل و اضافی را در کناره های پای شلوار کت و شلوار خود بچسبانید. با این حال ، مهمتر از همه این است که در چه چیزی احساس راحتی می کنید. مهم نیست که تناسب اندام شما چقدر زیبا به نظر می رسد .

همین امر در مورد تناسب کلاسیک صدق می کند. برخی افراد شلوارهایی را ترجیح می دهند که پاهای آنها را در آغوش می گیرد. شما باید با آنچه در آن احساس راحتی می کنید پیش بروید.


شلوار چگونه باید از جلو، متناسب باشد؟

یک  شکست دم پای جزئی در شلوار شما بسیار توصیه می شود. برای دستیابی به این ظاهر بهتر ، خوب است مقداری از ساق پا را باریک کنید .

مراقب فاق خود نیز باشید. این ناحیه بین قسمت بالای فاق و کمرتان اندازه گیری می شود. اگر صعود بیش از حد طولانی باشد ، به یک فاق شل و آویزان خواهید رسید. اگر خیلی کوتاه باشد ، با آن چین و چروک های فاق زشت به پایان خواهید رسید.

همچنین ، حتماً کمربند خود را بررسی کنید. اگر خیلی تنگ باشد ، مناسب نیست. کمر باید درست زیر ناف شما قرار داشته باشد و فضای کافی برای قرار دادن یک یا دو انگشت برای فضا در اختیار شما باشد.

شلوار چگونه باید از پشت، تناسب داشته باشد؟

افزایش نامناسب اتصالات همچنین بر ظاهر شلوار شما از پشت تأثیر می گذارد. اگر صعود بیش از حد بالا باشد ، شلوارهایی را مشاهده خواهید کرد که از پشت شما خزیده است.

اگر تا به حال عبارت “مراقب باسن خود باشید” را شنیده اید ، در اینجا یک بار می توانید این کلمه را به معنای واقعی کلمه درک کنید. آینه را بررسی کنید تا مطمئن شوید نه خیلی شل است و نه خیلی محکم. نباید شاهد کشش یا افتادگی باشید.

هنگام نشستن باید کاملا احساس راحتی کنید. اگر احساس می کنید وقتی برای نشستن خود را پایین می آورید ، شلوارتان به دور صندلی شما کشیده می شود ، این یک زنگ خطر است که نشان می دهد شلوارتان خیلی کوچک است.

همچنین ، پای شلوارهای مجلسی خود را نیز بررسی کنید. اگر پارچه ای را در هر نقطه به طول و پایین پای خود مشاهده می کنید ، باید آنها را به داخل ببرید.

تغییر اندازه شلوارهای مجلسی به راحتی امکان پذیر است. در برخی موارد ، می توانید آنها را رها کنید تا بزرگتر شوند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موسسان گروه رانژ در خانواده ای متولد و پرورش یافته اند که فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و تک فروشی پوشاک از سال ۱۹۶۰ آغاز کرده بودند. به همین منظور با بهره گیری ازتجربیات نسل های قبل خود در زمینه پوشاک بهره جسته و آن را در کنار دیدگاهی کامل با تصویر آینده از هنر و سنت، ترکیبی کاملا ماهرانه نقش زده اند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت رانژ می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست