Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
مهر 26, 1400

انتخاب رنگ کت شلوار

به راحتی نمی توان اهمیت رنگ کت شلوار خود را دست کم گرفت. این ساده است که فکر کنید تنها چیزی که برای رنگ کت شلوار شما اهمیت دارد این است که آن را دوست دارید یا نه.

رنگ های مختلف پیام های متفاوتی را منتقل می کنند و اگر می خواهید جدی گرفته شوید، باید بدانید چه رنگی بپوشید و چرا.

کت شلوار نامناسب می تواند باعث شود که شما مانند یک انگشت شصت بیرون بیایید. در بهترین حالت ، مردم ممکن است فکر کنند که شما مد را درک نمی کنید. در بدترین حالت ، آنها ممکن است فکر کنند که شما موقعیت مکانی الان خود را جدی نمی گیرید. خوشبختانه ، به راحتی می توان فهمید که کدام رنگ کت شلوار برای هر موقعیتی مناسب است. فقط کمی دانش و اطلاعات لازم است.
سلیقه شخصی شما تنها عاملی نیست که باید در انتخاب رنگ کت شلوار جدید نقش داشته باشد. برای اطمینان از مناسب بودن رنگ کت شلوارتان، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید.

رنگ کت شلوار - رانژ

وقتی مبلغ زیادی را روی لباس خود سرمایه گذاری می کنید ، می خواهید مطمئن باشید که از سرمایه گذاری خود حداکثر استفاده را می کنید.

یک لحظه به انتخاب خود فکر کنید. کجا میخواهید این لباس را بپوشید؟ به عنوان مثال ، شما می خواهید که در دفتر خود لباس بپوشید. برخی از دفاتر انتظارات سختگیرانه ای نسبت به سایرین از شما دارند. ممکن است به کت شلواری نیاز داشته باشید که بتواند بسیار حرفه ای باشد و یا یک لباس کاملا مدرن باشد.

شما همچنین باید دارایی خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، آیا چهار کت شلوار خاکستری دارید؟ شاید کت و شلوار بعدی شما باید رنگ متفاوتی داشته باشد تا بتوانید تنوع خاصی به کمد لباس خود اضافه کنید. داشتن مجموعه ای از رنگ های کت شلوار ضروری است تا کمد لباس شما همه کاره باشد.

رنگ پوست

گفتن آن ناراحت کننده است ، اما هر کس نمی تواند هر رنگی که می خواهد بپوشد. در نتیجه ، چهره شما در واقع می تواند با لباس شما درگیر شود و متناسب نباشند.

برای مثال ، کت شلوارهای رنگ روشن تر برای افرادی با رنگ پوست تیره بهتر به نظر می رسد. از سوی دیگر ، کت شلوارهای تیره در مردان با رنگ پوست روشن بهتر به نظر می رسد. اگر ایده کلی درباره نحوه طبقه بندی رنگ پوست خود دارید ، در انتخاب رنگ لباس خود آن را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، آیا شما تیره ، زیتونی یا دارای پوست روشن هستید؟ ما می توانیم رنگ های زیرین و سایه شما را تا حد زیادی بررسی کنیم ، اما رنگ آمیزی اولیه پوست شما مرحله عالی برای شروع است. اما آیا این یک قانون سخت و قاطع است؟ البته که نه. هنوز هم می توانید بیشتر رنگ ها را بپوشید ؛ با این حال ، ممکن است آنچنان متناسب نباشد.

مناسبت ها

رنگهای تیره بیشتر رسمی هستند و رنگهای روشن معمولی هستند. با در نظر گرفتن این موضوع ، هنگامی که از رسمیت رویداد مطلع هستید ، می توانید انتخاب کت شلوار خود را محدود کنید. مثلا دفتر شما یک رویداد رسمی نیست ، بنابراین رنگ مشکی برای یک روز کاری بسیار شیک است.

از سوی دیگر ، برنزه احتمالاً برای یک محیط حرفه ای به اندازه کافی شیک نیست. یک کت شلوار خاکستری تیره یا سرمه ای مناسب خواهد بود. این رنگها به اندازه مشکی تیره نیستند اما هنوز زیبا به نظر می رسند.

وقتی کت شلوار رنگی مناسب می پوشید ، نشان می دهد که به موقعیت احترام می گذارید. این نشان می دهد که شما آنقدر اهمیت می دهید که به همان شکلی که همه از شما انتظار دارند، به خود نگاه کنید.

یکی از عوامل مهم در برجسته شدن در یک رویداد این است که کت شلوار خود را با رنگ کراوات خود هماهنگ کنید. محبوب ترین رنگ کت شلوار آبی است. پنجاه درصد از همه کت شلوارها دارای رنگ آبی هستند.

رنگ دوم خاکستری یا مشکی است که چهل درصد از رنگ کت شلوارها را تشکیل می دهد. این رنگ ها تقریباً برای هر مناسبت، مناسب هستند. این تقریباً ده درصد از همه کت و شلوارها را برای سایر رنگها باقی می گذارد. البته ، این چیز زیادی نیست که شامل رنگهای قهوه ای ، قهوه ای مایل به قرمز ، سرمه ای و رنگهای چشم نوازتر مانند سبز میباشد.


یکی از نکات قابل توجهی که هنگام انتخاب کت شلوار خود باید رعایت کنید این است که آیا می خواهید از دیگران متمایز شوید یا خیر. پوشیدن یک کت و شلوار رنگی غیرمعمول در یک مهمانی، گزینه مناسبی است.

کت شلوار نیروی دریایی

کت و شلوار نیروی دریایی یک انتخاب فوق العاده محبوب است. وقتی کت و شلوار سرمه ای می پوشید ، ترکیب درستی به تن دارید.

رنگ کت شلوار - رانژ

از آنجا که رنگ سرمه ای بسیار محبوب کت شلوار است ، این اولین انتخاب شما میتواند باشد. بنابراین اگر دنبال اولین کت شلوار خود در بازار هستید ، آن را به یک لباس دریایی تبدیل کنید!

کت و شلوار نیروی دریایی بسیار متنوع است. این آخرین کت و شلوار برای قرارهای تجاری حرفه ای و رویدادهای اجتماعی مناسب است.

می توانید آن را در دفتر و یا حتی در یک مراسم نیمه رسمی بپوشید و برای هر چیزی که با آن جفت می شود، مناسب است.

پیراهن سفید بخش مهمی محسوب می شود. شما می توانید این رویکرد نیمه رسمی در مورد این کت و شلوار را با افزودن کراوات تیره ، شاید آبی تیره یا خاکستری زغالی تکمیل کنید. همچنین ، از افزودن کراوات قرمز به این ترکیب دریغ نکنید! قرمز رنگ بسیار قدرتمندی است و در کنار لباس نیروی دریایی خیره کننده به نظر می رسد.

کت شلوار آبی


کت و شلوار آبی گزینه ای عالی برای تغییر رنگ کت و شلوار مدرن است. جایی که کت شلوار دریایی زیاد می شود ، کت شلوار آبی سلطنتی شما را در میان جمعیت متمایز می کند. این یک رنگ بسیار شیک است.

این کت شلوار آبی رنگ، عالی برای تمام طول سال است.

اگرچه این سایه روشن آبی مدرن و شیک است ، اما تقریباً به اندازه کت شلوار دریایی زیبا و جذاب میباشد.

می توانید آن را برای رویدادهای نیمه رسمی بپوشید ، اما برای کارهای تجاری نیز مناسب است. حتی می توانید آن را برای گردش گاه به گاه بپوشید.

یک پیراهن مجلسی و سفید رنگ، تضاد شدید رنگ ها را ایجاد می کند که توجه را به خود جلب می کند. برای اینکه کمی کت و شلوار خود را زیباتر کنید ، می توانید آن را با صورتی کم رنگ یا آبی کم رنگ ست کنید. در نهایت ، یک جفت کفش مجلسی قهوه ای متوسط انتخاب کنید تا جلوه کاملی روی لباس خود داشته باشید.

کت شلوار مشکی

کت و شلوار مشکی خیره کننده است. هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد تنها مشکل آنها این است که نحوه استفاده از آنها محدود است.

دلیل این امر این است که کت شلوار مشکی بیشتر با مراسم رسمی ، کراوات مشکی و مراسم خاکسپاری همراه است. بنابراین ، جدا کردن کت شلوار مشکی از هر لباس رسمی بسیار سخت است.

اگر تصمیم دارید کت شلوار مشکی برای یک جلسه کاری یا رویداد بپوشید ، می توانید با پوشیدن پیراهن رنگی به جای پیراهن سفید ، احساسات رسمی را کاهش دهید.

نکته زیبا در مورد رنگ مشکی این است که می توانید هر رنگی را به جز نارنجی با آن ست کنید تا مبادا شبیه یک متعصب هالووین به نظر برسید. با این حال ، تضاد بین کت شلوار مشکی و پیراهن رنگی شما بسیار چشمگیر خواهد بود ، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

کت شلوار خاکستری زغالی


کت شلوارهای خاکستری زغالی بسیار پیچیده و بسیار شیک هستند. این رنگ نزدیک به مشکی میباشد ولی هر چند همه کاره تر نیز است.


خاکستری ذغالی یک رنگ خیره کننده است و در تن اکثر افراد فوق العاده به نظر می رسد. این باعث می شود افراد با رنگ روشن کمتر رنگ پریده به نظر برسند و این سایه همچنین مکمل افراد تیره پوست است.

این کت شلوار رنگی برای هر دفتر ضروری است. خاکستری زغالی بالغ و درجه یک است. همچنین برای پوشیدن لباس عروسی بسیار زیبا است.  با این حال ، این کت شلواری نیست که برای یک روز معمولی یا بیرون از خانه بپوشید.

برای نشان دادن رسمی بودن آن ، البته ، به یک پیراهن سفید نیاز دارید. همچنین می توانید برای تکمیل ظاهر رسمی خود از کراوات مشکی و کفش های مجلسی مشکی استفاده کنید.

نیازی نیست کراوات شما سیاه باشد ؛ می توانید با هر رنگ بسیار تیره دیگری یک ترکیب خوب خلق کنید. اگر کت و شلوار ذغالی خود را در دفتر یا در مهمانی می پوشید که نمی خواهید بیش از حد لباس بپوشید ، رنگ پیراهن دیگری را امتحان کنید. به عنوان مثال ، یک پیراهن آبی به نرم شدن رنگ خاکستری تیره کمک می کند.

کت شلوار خاکستری روشن

هر کت شلواری نیاز به رعایت استانداردهای بالای رسمی ندارد. گاهی اوقات شما به یک کت شلوار عالی در روز یا چیزهایی با آرامش بیشتر نیاز دارید. با کت و شلوار خاکستری روشن آشنا شوید. ممکن است فکر کنید که این سایه ها ممکن است با کت شلوار ذغالی در یک خانواده باشند ، درحالیکه جلوه های متفاوتی دارند.

کت شلوارهای خاکستری روشن برای کار نیز فوق العاده هستند ، اگرچه احتمالاً برای مهمترین جلسات کاری شما مناسب نیستند.

این کت و شلوار گاه به گاه نیز لذت بخش است زیرا واقعاً می توانید با رنگ ها با آن بازی کنید. پوشیدن پیراهن های سفید ، پاستلی یا حتی مشکی با کت و شلوار خاکستری روشن همگی امکان پذیر هستند.

علاوه بر این ، کراوات قرمز ، بنفش ، آبی یا سایه متفاوت خاکستری می تواند کت و شلوار شما را منحصر به فرد کند.

کت و شلوار قهوه ای

کت و شلوارهای قهوه ای مانند گذشته محبوب نیستند ، اما یک ترکیب فوق العاده برای ترکیب کت شلوار شما هستند.

آنها بسیار انعطاف پذیرتر از کت و شلوارهای معمولی و زغالی شما هستند و تغییر خوبی ایجاد می کنند. علاوه بر این ، رنگ قهوه ای در رنگ های روشن و موهای سرخ بهتر به نظر می رسد.

کت شلوارهای قهوه ای پرانرژی و پر جنب و جوش هستند. کت شلوارهای قهوه ای می توانند همزمان نیمه رسمی و گاه به گاه به نظر برسند. اما اگر مطمئن نیستید کت شلوار شما به اندازه کافی مناسب نیست ، کت و شلوار تیره تری بپوشید.

کت و شلوار بورگوندی یا مارون

اگر احساس می کنید بسیار جسور هستید و می خواهید برجسته باشید ، نمی توانید رنگ زیباتر از رنگ بورگوندی یا سرمه ای را انتخاب کنید. با این حال ، دسترسی به آنها فوق العاده آسان است. پیراهن های سفید ، صورتی و آبی جفت های فوق العاده ای با قهوه ای هستند.

رنگ کت شلوار - رانژ


کت شلوارهای بنفش یا بورگوندی برای یک روز معمولی در دفتر خوب است. با این حال ، شما در لباس پوشیدن معمولی تر هستید و قطعا توجه را بخود جلب میکنید.

کت و شلوار سبز یا زیتونی

کت و شلوارهای سبز بسیار نادر هستند اما همچنان پویا هستند. اگر از جلب توجه بدتان نمی آید ، حتما سایه های مختلف کت و شلوار سبز را امتحان کنید.

با تنوع بسیار زیاد رنگ ها در خانواده سبز ، مطمئناً رنگی مناسب برای شما وجود دارد.

سبزهای تیره تر بهترین انتخاب شما برای کار هستند. کت و شلوار سبز زیتونی ممکن است یک نمای شگفت انگیز در دفتر باشد اما بسیار پیچیده به نظر می رسد. پیراهن آبی کم رنگ می تواند رنگ را ملایم کند و جلوه ای آرامش بخش داشته باشد.

از طرف دیگر ، برای یک مهمانی یا رویدادی که مهم نیست برجسته باشید ، یک کت و شلوار سبز روشن تر را امتحان کنید.

می توانید با پیراهن مجلسی ساده آن را ساده نگه دارید یا پیراهن مجلسی رنگی زیر کت خود انتخاب کنید.

کت و شلوار قهوه ای یا خاکی

هر مجموعه ای از کت و شلوار حداقل به یک کت و شلوار معمولی نیاز دارد ، ترجیحاً لباسی که برای آب و هوای گرم مناسب است. کت و شلوارهای مایل به زرد و خاکی بسیار متنوع هستند و از آنجایی که سایه های خنثی دارند، با رنگهای زیادی مطابقت دارند.


پیراهن سفید در کنار کت و شلوار برنزه بسیار شفاف به نظر می رسد ، اما می توانید با پیراهن آبی روشن ، صورتی یا سبز ، حال و هوایی متفاوت و معمولی ایجاد کنید. همچنین ، سعی کنید یک کراوات اضافه کنید تا ماهیت بازیگوش و آرام این کت و شلوار را برجسته کند.

کت و شلوار سفید یا بژ

سفید یک رنگ کت و شلوار فوق العاده کمیاب است و احتمالاً شما شانس زیادی برای پوشیدن آن ندارید.

اگر تا به حال به عروسی جنوبی رفته اید ، ممکن است یکی از آنها را بپوشید. این بهترین شانس شما برای پوشیدن کت و شلوار سفید و بژ است. حتی در آن زمان ، فقط می توان آن را در روز پوشید.

چنین رنگ روشنی نیاز به پارچه بسیار سبک نیز دارد. یک ماده سبک مانند کتان یا پنبه برای کت و شلوار سفید بهترین ظاهر را دارد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موسسان گروه رانژ در خانواده ای متولد و پرورش یافته اند که فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و تک فروشی پوشاک از سال ۱۹۶۰ آغاز کرده بودند. به همین منظور با بهره گیری ازتجربیات نسل های قبل خود در زمینه پوشاک بهره جسته و آن را در کنار دیدگاهی کامل با تصویر آینده از هنر و سنت، ترکیبی کاملا ماهرانه نقش زده اند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت رانژ می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست